اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک ایلام:

هیئت ژیمناستیک ایلام رتبه نخست را کسب کرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ژیمناستیک استان ایلام گفت: هیئت ژیمناستیک استان ایلام رتبه نخست را در بین هیئت‌های ژیمناستیک کشور کسب کرد.

هیئت ژیمناستیک ایلام رتبه نخست را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی‌ محمد فتاخان ظهر امروز در جریان دیدار با مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام اظهار داشت: هیئت ژیمناستیک استان ایلام با رتبه بسیار عالی به عنوان هیئت برتر کشور معرفی شده است.

وی ادامه داد: این هیئت ورزشی با تلاش‌‌های انجام شده و ارتقای شاخص‌های موجود هیئت ژیمناستیک استان ایلام، به این موفقیت دست یافته است.

این مسئول اضافه کرد: تلاش بی‌وقفه کادر اجرایی هیئت ژیمناستیک استان ایلام در ارتقای شاخص‌های ورزشی این هیئت در کسب این موفقیت بی‌تأثیر نبوده است.

فتاخان تصریح کرد: این هیئت ورزشی در انجام موفق آیتم‌های ارزیابی فدراسیون ژیمناستیک کشور موفق به کسب این رتبه ممتاز شده است.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان ایلام گفت: برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری در بخش آقایان و بانوان در سال 90 و میزبانی مسابقات قهرمانی کشور برای اولین بار در ایلام از جمله دلایل کسب این موفقیت بوده است.

وی ادامه داد: تجهیز امکانات برای کلیه شهرستان‌های تابعه استان ایلام و موفقیت ورزشکاران هیئت در رده‌های سنی پایه در سطح کشور از جمله دیگر عوامل کسب این موفقیت بوده است.

اکنون هزار و 600 ورزشکار سازمان یافته زن و مرد در رده‌های سنی مختلف عضو هیئت ورزشی ژیمناستیک استان ایلام هستند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول