اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود تلاش یک ساله صورت گرفت

انصراف تیم ژیمناستیک گناباد از حضور در مسابقات دانش‌آموزی خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن ژیمناستیک گناباد گفت: اعضای تیم ژیمناستیک دانش‌آموزی در مسابقات دانش‌آموزی خراسان‌رضوی شرکت نمی‌کنند.

انصراف تیم ژیمناستیک گناباد از حضور در مسابقات دانش‌آموزی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، یاسر قاسم‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تیم ژیمناستیک شهرستان گناباد دارای سه مقام سوم و دوم استانی در سال‌های اخیر است.

وی بیان داشت: با توجه به برگزاری مسابقات دانش‌آموزی استان خراسان‌رضوی در 21 تیرماه 1391 در سالن لاله شهر مشهد با توجه به تلاش یک ساله، اعضای تیم ژیمناستیک دانش‌آموزی در مسابقات شرکت نخواهند کرد.

وی با اشاره به دلایل شرکت نکردن اعضای تیم در این مسابقات گفت: تغییر در بخش‌نامه‌های استانی و برگزاری مسابقات تنها در رده دبستان و حذف رده‌های دیگر با توجه به اینکه تیم شهرستان در رده راهنمایی و دبیرستان دارای تیم کامل است از جمله دلایل شرکت نکردن تیم بود.

وی افزود: کامل نبودن تیم رده ابتدایی و عدم استعدادیابی مناسب در رده پایه به دلیل کمبود مربی و نبود حمایت نهادها از این ورزش از دیگر دلایل انصراف بود.

قاسم‌زاده گفت: کار کردن در این رشته فقط مختص شهر بیدخت است و در کل شهرستان در ژیمناستیک سطوح بالا برای شرکت در مسابقات کلاسی وجود ندارد و با این اوصاف پیدا کردن ژیمناست و تمرین یک ساله برای حضور در مسابقات کاری غیر ممکن است.

وی افزود: جابه‌جایی‌های متوالی و اسباب‌کشی وسایل در طول دوره تمرینی که ضربه شدیدی به این ورزش زد از موارد دیگری بود که سبب شد تیم آینده‌دار و مقام‌آور بیدخت نتواند در مسابقات شرکت کند.

وی تصریح کرد: در مهر امسال شاهد افتتاح سالن اختصاصی ژیمناستیک در شهر گناباد خواهیم بود که با تکمیل وسایل و تجمیع تیم‌ها، امید داشتن یک تیم کامل و آماده برای مسابقات را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول