اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

تحولات نظام مالیاتی رضایت مؤدیان را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: تحولات و اصلاح ساختاری سازمان امور مالیاتی در سنوات اخیر بسترساز تحول نظام مالیاتی و سبب رضایتمندی بیشتر مودیان می‌شود.

تحولات نظام مالیاتی رضایت مؤدیان را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امروز در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: پرداخت مالیات یک وظیفه شرعی و دینی است و تحولات و اصلاح ساختاری سازمان امورمالیاتی کشور در سنوات اخیر بسترساز تحول نظام مالیاتی و سبب رضایتمندی بیشتر مودیان شده است.

وی بیان داشت: ائمه جمعه سراسر استان در راستای اعتلای فرهنگ مالیاتی و ترغیب مؤدیان برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 90 در موعد مقرر آمادگی لازم و همکاری خود را از طریق تریبون‌های نمازجمعه اعلام می‌کنند.

مدیرکل امورمالیاتی سیستان‌وبلوچستان هم بابیان اینکه مشارکت مؤدیان با پرداخت مالیات، بسترساز توسعه همه جانبه است، افزود: دیدگاه‌های سازنده و بیانات ارزشمند علما و روحانیون درباره مالیات سبب گسترش فرهنگ مالیاتی در سطح جامعه می‌شود.

حمید شیخ اسدی آثار و برکات وجود علما و رهنمودهای ارزشمند آنان در توسعه فرهنگ مالیاتی و تشویق مؤدیان به انجام وظیفه قانونی را ستود.

وی نقش امامان جمعه در امر فرهنگ‌سازی تسلیم اظهارنامه الکترونیکی مالیات را مهم ارزیابی کرد و گفت: اداره‌کل امور مالیاتی سیستان‌وبلوچستان سال گذشته رتبه چهارم تسلیم اظهارنامه الکترونیکی را کسب کرد که نشان از همکاری دستگاه‌های اجرایی و تعامل مؤدیان با امور مالیاتی دارد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول