اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بیرجند خبر داد

افتتاح پارک دولت بیرجند در هفته دولت

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرماندار بیرجند گفت: پارک دولت بیرجند که مرحله آماده‌سازی را پشت‌سر می‌گذارد در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح پارک دولت بیرجند در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری بیرجند، سید مهدی رونقی در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان بیرجند که با حضور مدیر راه و شهرسازی شهرستان، نمایندگان برخی دستگاه‌های اجرایی و کارشناسان حوزه عمران فرمانداری برگزار شد، بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام تأکید کرد.

وی با اشاره به روند پیشرفت پروژه‌های سطح شهر اظهار کرد: تعداد زیادی از پروژه‌ها پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و می‌توانیم شاهد افتتاح آنها در هفته دولت باشیم.

معاون عمرانی فرماندار بیرجند هدف از بازدیدهای دوره‌ای از پروژه‌های عمرانی شهرستان را اطلاع از روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و حل مسائل و مشکلات احتمالی عنوان کرد و افزود: با بررسی مشکلات و نواقص پروژه‌ها نسبت به رفع آنها اقدام می‌شود.

رونقی در بازدید از پارک دولت گفت: پارک دولت نخستین پارک شهرستان با مجموعه بازی ایمن و کفپوش ایمن ویژه بازی کودکان بوده که دارای مجموعه ورزشی کامل بسکتبال، والیبال، فوتبال و وسایل تندرستی است.

وی ادامه داد: در حدود 2.5 هکتار از فضای پارک، پیاده‌روسازی شده است که با رفع مشکل اراضی شخصی واقع در پارک می‌توانیم شاهد بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت باشیم.

معاون عمرانی فرماندار بیرجند از تکمیل خانه بهداشت محله موسی‌ابن‌جعفر خبر داد و گفت: از محل اعتبارات سکونتگاه‌های غیررسمی یک باب دبستان 10 کلاسه در حال ساخت است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول