اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری:

نشستی رسمی برای انتخاب شهردار ساری تشکیل نشد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری گفت: تاکنون هیچ نشست رسمی برای انتخاب فردی دیگر به عنوان شهردار شهر ساری تشکیل نشد.

نشستی رسمی برای انتخاب شهردار ساری تشکیل نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، جمال باقری یکشنبه شب در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه استفاده از ملک زندان ساری برای ایجاد موزه منطقه‌ای شمال کاری مناسب است، اظهار داشت: طراحی تمام بخش‌های تجاری، فضای سبز، پارک به ویژه موزه باید با طراحی حوزه میراث فرهنگی باشد.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر به تجاری شدن اطراف محل موزه توجه نکند، زیرا جذب توریسم صنعت است و موزه محل گردشگری بوده که خود ارزش افزوده دارد.

باقری انتخاب شهردار ساری را سئوال مکرر رسانه‌ها دانست و گفت: شرایط انتظار شهردار جدید در میان پرسنل و کارکنان شهرداری ساری رکودی را در فعالیت‌ها به وجود آورده است.

این مسئول، سرپرست شهرداری ساری را فردی تحصیل‌کرده و متخصص در مدیریت شهری عنوان کرد و ادامه داد: رضویان دارای تجربه کافی در مباحث فنی شهرداری و مدیریت شهری است و باید تلاش کنیم تا این نیروی شهرداری در سمت شهردار ابقا شود.

باقری در ادامه اضافه کرد: شرایط تغییر شهردار وضعیت شهرداری را متزلزل می‌کند.

رئیس کمیسیون نظارت و بهداشت شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه تاکنون هیچ نشست رسمی برای انتخاب فردی دیگر به عنوان شهردار شهر ساری تشکیل نشد، اذعان داشت: تغییرات در پروسه زمانی کوتاه شهرداری و شهر را دچار رکود می‌کند.

باقری انتخاب گزینه جدید شهردار را کاری قبل از استیضاح شهردار قبلی دانست و خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم شهر با تغییرات شهردار متضرر شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول