اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

ایجاد فضای پرنشاط از رویکرد شهرداری اردبیل است

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت:‌ ایجاد فضای پرشور و نشاط در مناطق مختلف شهر اردبیل از سیاست‌گذاری‌های اصلی شهرداری می‌باشد.

ایجاد فضای پرنشاط از رویکرد شهرداری اردبیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره بادبادک‌ها در اردبیل اظهار داشت: یکی از اهداف و سیاست‌گذاری‌های شهرداری در سال‌جاری توسعه پارک‌ها و فضای تفریحی و گردشگری شهروندان و گردشگران و مسافران است که در این زمینه بیش از 70 هکتار پارک‌سازی و توسعه فضای سبز در دستور کار قرار گرفته است.

وی ارتقای شور و نشاط اجتماعی را یکی از ظرفیت‌های مناسب توانمندی افراد در حوزه‌های مختلف برشمرد و تصریح کرد: بالا بردن روحیه کودکان و نوجوانان و ایجاد زمینه مشارکت شهروندان و همچنین غنی کردن اوقات فراغت نسل‌های آینده از جمله سیاست شهرداری در توسعه فضاهای تفریحی، توریستی و همچنین برگزاری برنامه‌های فرهنگی و گردشگری متنوع است که یکی از آنها به عنوان جشنواره بادبادک‌ها در منطقه تفریحی، گردشگری شورابیل برگزار شد.

بدری زندگی خمود و آپارتمان‌نشینی امروزی را نیازمند یک تحرک و پویایی واقعی با احداث پارک‌ها و فضاهای تفریحی، گردشگری توصیف کرد و افزود: ما در پرورش نبوغ و خلاقیت کودکان و آموزش مهارت‌های زندگی اجتماعی، به تدارک برنامه‌های متنوع و سرمایه‌گذاری در راستای تقویت این حوزه نیاز داریم تا بتوانیم سلامت نسل سوم و چهارم انقلاب را بیش از گذشته فراهم آوریم.

این مسئول به هجمه‌های مختلف استکبار جهانی علیه فرهنگ و دیانت ملت ایران اشاره کرد و ادامه داد: ما نباید اجازه دهیم کودکانمان تنها در داخل خانه از بازی‌های رایانه‌ای و یا فعالیت‌های آزاردهنده دیگر بهره‌مند شوند در حالی که ما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا در کنار برقراری فضای پرشور و نشاط و سرگرمی نسل آینده انقلاب به آنها مهارت‌ها و کارهای عملی را بیاموزیم.

وی برگزاری جشنواره‌هایی همچون بادبادک‌ها را در حقیقت ایجاد فضای سرگرمی و رقابتی سازنده توصیف کرد و بیان داشت: به پرواز درآوردن بادبادک یک حرکت گروهی است که در بطن این بازی تمرین، سرگرمی و شور و نشاط موج می‌زند.

شهردار اردبیل خاطرنشان کرد: در ایام تابستان و به مناسبت‌های مختلف برنامه‌های مختلفی از سوی شهرداری برای ایجاد فضای پرشور و نشاط شهروندان، کودکان و نوجوانان، مسافران و گردشگران فراهم شده است تا با همراهی آنها بتواند یک حرکت و شور و نشاطی را در جامعه ایجاد کند.

بدری فرا رسیدن نیمه شعبان را خاطرنشان کرد و گفت: نیمه شعبان عید فضیلت امت اسلامی است و همه باید به گونه‌ای رفتار و عملکرد داشته باشیم تا آخرین ذخیره الهی از کرده‌های ما مسرور باشد.

به گزارش فارس، در این جشنواره که همراه با برپایی ایستگاه مسابقه نقاشی برای کودکان به همراهی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در مجتمع تفریحی، توریستی شورابیل اردبیل برگزار شد از برترین‌های جشنواره بادبادک‌ها و نقاشی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول