اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جمکران خبر داد

به‌کارگیری 2500 نفر پرسنل شهرداری برای ارائه خدمت به زائرین

خبرگزاری فارس:‌ شهردار جمکران گفت: 2 هزار و 500 نفر پرسنل شهرداری در کمیته‌های هفت‌گانه استقبال از زائرین جمکران به کار گرفته شده‌اند.

به‌کارگیری 2500 نفر پرسنل شهرداری برای ارائه خدمت به زائرین

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اعیاد شعبانیه، سید جمال‌الدین حسینی اظهار داشت: شهرداری قم از حدود سه ماه پیش در رابطه با خدمت‌رسانی برای حضور عاشقان بقیة‌الله (عج) در مسجد مقدس جمکران کمیته‌های هفت‌گانه خود را فعال کرده است.

وی ادامه داد: این کمیته‌ها شامل ترافیک فنی و عمرانی، اطلاع‌رسانی، فرهنگی، خدمات‌رسانی، پشتیبانی و... است و هر یک شرح وظایف مشخصی برای خدمت‌رسانی به زائران دارند.

شهردار جمکران ابراز کرد: در زمینه مباحث مربوط به کمیته فنی و عمرانی، مسائلی مانند آماده‌سازی معابر اصلی و رینگ مسجد مقدس جمکران مورد توجه قرار گرفت.

وی عنوان داشت: ترمیم روکش آسفالت فضای اطراف مسجد جمکران، آماده‌سازی پارک‌سوارها، مازوت‌پاشی برای جلوگیری از گرد و غبار و خط‌کشی پارک‌سوارها از جمله اقدامات شهرداری است که برای پذیرایی شایسته از زائرین انجام شده است.

حسینی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی مجموعه شهرداری برای آمادگی هر چه بیشتر در زمینه برگزاری جشن‌های نیمه شعبان ابراز داشت: 2 هزار و 500 نفر از کارکنان شهرداری در این مدت به طور شبانه‌روزی فعال بوده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه حمل و نقل و ترافیک، طرح‌های ترافیکی آماده شد و کارشناسان این عرصه جلسات متعددی را تشکیل دادند تا بهترین راه برای جلوگیری از مشکلات ترافیکی را بررسی کنند.

شهردار جمکران ادامه داد: طرح‌های ترافیکی رینگ مسجد جمکران و داخل پارکسوارها با استفاده از اطلاعات نقشه‌ها و عکس‌های هوایی تدوین شده تا مشکلات ترافیکی به حداقل برسد.

وی گفت: در زمینه زیباسازی مسجد مقدس جمکران نیز فعالیت‌های بسیار خوبی صورت گرفته و طرح‌های اسلیمی و نقاشی‌های زیبایی این فضاها را زینت بخشیده‌اند.

حسینی اضافه کرد: رنگ‌آمیزی جداول، رنگ‌آمیزی معابر ترافیکی و آماده‌سازی فضاهای سبز از دیگر فعالیت‌های شهرداری قم در خصوص خوشآمدگویی به عاشقان امام زمان (عج) در نیمه شعبان است.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول