اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی بیمه حدیث قزوین:

با پیروزی مقابل شهرداری نکاء به روزهای اوج بازگشتیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال بیمه حدیث قزوین با اشاره به پیروزی تیمش مقابل شهرداری نکاء در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور گفت: با پیروزی مقابل این تیم به روزهای اوج خود برگشتیم.

با پیروزی مقابل شهرداری نکاء به روزهای اوج بازگشتیم

علی فرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه در اوایل این دیدار توپ و میدان در اختیار بازیکنان تیم شهرداری نکاء قرار داشت، اظهار کرد: همین امر باعث شد که در همان دقایق نخست 2 گل از میهمان خود دریافت کنیم.

وی عنوان کرد: پس از دریافت 2 گل از تیم شهرداری نکاء بازیکنان تیم بیمه حدیث به خود آمدند و به مراتب بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و خوشبختانه توانستیم در همان نیمه نخست دو گل خورده را جبران کنیم.

فرمانی با بیان اینکه اگر شاگردانش در زدن ضربات آخر دقت می‌کردند، بازی پرگل‌تر ادامه می‌یافت، افزود: فرصت‌های گل‌زنی خوبی را توانستیم روی دروازه شهرداری نکاء ایجاد کنیم که متاسفانه با بدشانسی یکی یکی آنها را از دست دادیم.

سرمربی تیم بیمه حدیث قزوین یادآور شد: در نیمه دوم بازیکنانم با توجه به امتیاز میزبانی عطش بیشتری برای زدن گل از خود به نمایش گذاشتند که انصافا در این راه موقعیت‌های زیادی را روی دروازه شهرداری نکاء خلق کردند.

فرمانی با بیان اینکه شاگردانش می‌توانستند گل سوم خود را به ثمر برسانند، اضافه کرد: متاسفانه در یکی از صحنه‌ها روی توپ برگشتی، این بازیکنان تیم شهرداری نکاء بودند که گل سوم خود را وارد دروازه تیم ما کردند.

وی با اشاره به اینکه پس از خوردن گل چیزی برای از دست دادن نداشتیم، عنوان کرد: بازیکنانم به خوبی توانستند، آرامش خود را حفظ کنند و در سه دقیقه مانده به پایان بازی گل تساوی را وارد دروازه تیم شهرداری نکاء کردند.

سرمربی تیم بیمه حدیث قزوین خاطرنشان کرد: یکی از زیباترین گل‌های این دیدار در ثانیه‌های پایانی بازی توسط محمد گلی یکی از شاگردانم به ثمر رسید که باعث شد سه امتیاز ارزشمند این بازی را از آن خود کنیم.

تیم بیمه حدیث قزوین عصر دیروز در جریان هفته سیزدهم رقابت‌های قهرمانی فوتسال دسته دوم باشگاه‌های کشور با نتیجه 4 بر 3 تیم شهرداری نکاء را مغلوب کرد و با کسب 17 امتیاز در مکان هفتم جدول ایستاد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول