اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم:

شهرداری قم در استقبال از زائران نمره قابل قبولی گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان قم گفت: شهرداری قم در زمینه برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و استقبال از زائران نمره قابل قبولی گرفت.

شهرداری قم در استقبال از زائران نمره قابل قبولی گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان قم، علی قاسمی‌ورجانی اظهار کرد: بیشتر خدمات ارائه شده در محدوده مسجد مقدس جمکران و سطح شهر در ایام نیمه شعبان بر عهده شهرداری قم گذاشته شده بود و شهرداری توانست به نحو شایسته‌ای پذیرای زائران کریمه اهل‌بیت و عاشقان حضرت مهدی (عج) باشد.

وی اضافه کرد: به دلیل عدم برنامه‌ریزی مناسب، مجموعه شهرداری قم مجبور است هر ساله در ایام نزدیک به نیمه شعبان یک بار مضاعفی را بر دوش خود تحمل کند اما، اگر با اختصاص اعتبارات مناسب در طول سال به فکر برگزاری مراسم نیمه شعبان باشیم به هیچ عنوان چنین شرایطی پیش نخواهد آمد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم افزود: جشن‌های نیمه شعبان امسال به مراتب بهتر از سال‌های گذشته برگزار شد و خدمات بهتری به زائران ارائه شد، البته کاستی‌هایی هم به چشم می‌خورد که نشأت گرفته از کمبود اعتبار است.

نماینده قم در شورای عالی استان‌ها بیان داشت: هر ساله بعد از برگزاری جشن‌های نیمه شعبان مسئولان اعلام می‌کنند که اعتبارات استانی جوابگوی برگزاری این کنگره عظیم ملی نیست و باید اعتبارات ملی به آن اختصاص داده شود، ولی چند روز بعد از برگزاری مراسم این موضوع به فراموشی سپرده می‌شود.

قاسمی خاطر نشان کرد: مسئولان استان باید از همین امروز با رصد کردن کاستی‌ها و مشکلات پیش روی برگزاری با شکوه جشن‌های نیمه شعبان، با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به رفع آن اقدام کرده تا در سال آینده شاهد رفع شدن این مشکلات باشیم.

وی افزود: هر ساله یکی دو ماه مانده به برگزاری جشن‌های نیمه شعبان به فکر رفع مشکلات می‌افتیم که این مسئله موجب می‌شود هزینه‌های زیادی را به بیت‌المال تحمیل کنیم و به دلیل فشردگی کار و کمبود وقت، به نتایج مطلوب هم نرسیم.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول