اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین روز بازی‌های دور برگشت

امید ارم کیش قم به شهرداری رشت باخت

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال ارم کیش قم دور برگشت پنجمین دوره مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید قهرمانی باشگاه‌های کشور را با شکست آغاز کرد.‌

امید ارم کیش قم به شهرداری رشت باخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از پایان بازی‌های دور رفت مرحله گروهی پنجمین دوره مسابقات لیگ دسته اول فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور که با رقابت 18 تیم در سه گروه به انجام رسید، بازی‌های دور برگشت آغاز شد تا در نهایت چهره تیم‌های راه‌ یافته به نیمه‌نهایی مشخص شود.

در حالی که دیدارهای دور رفت مرحله گروهی مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور با بازی‌های خوب امید ارم کیش قم در مرحله رفت همراه بود نماینده قم امروز در آغاز دور برگشت و در تلاش برای پنجمین حضور در مرحله نیمه نهایی شروع خوبی نداشت.

ارم‌کیش قم در مرحله برگشت مقدماتی این دوره از مسابقات در مصاف با تیم میزبان یعنی شهرداری رشت تن به شکست داد تا همانند بازی نیمه نهایی دوره گذشته برابر این تیم مغلوب شود.

امید ارم کیش قم در این دیدار بارها در مقابل تیم حریف فرصت گلزنی و پیش افتادن داشت اما در نهایت در پایان 40 دقیقه تلاش دو تیم در وقت‌های مفید با نتیجه سه بر یک مغلوب شد و از کسب امتیاز ناکام ماند.

نماینده فوتسال قم با قبول باخت ناباورانه سه بر یک برابر تیم فوتسال شهرداری رشت که در نیمه نهایی فصل قبل با آن بازی کرده بود، فرصت صعود به صدر جدول رده‌بندی گروه سوم مرحله مقدماتی این رقابت‌ها را از دست داد.

دیدار مقدماتی در گروه سوم از پنجمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور با انجام سه مسابقه ادامه می‌یابد و طی آن تیم فوتسال امید ارم کیش نماینده قم در دیداری حساس برابر یکی از مدعیان صعود از این گروه و صدرنشین بازی‌های دور رفت یعنی تیم فوتسال امید راه ساری صف‌آرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول