اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم:

10 پروژه شهری سازمان زیباسازی شهرداری قم افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: همزمان با ایام نیمه شعبان بهره‌برداری از 10 پروژه شهری این سازمان آغاز شد.

10 پروژه شهری سازمان زیباسازی شهرداری قم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، همزمان با ایام نیمه شعبان بهره‌برداری از 10 پروژه شهری این سازمان آغاز شد.

 

سید محمد موسوی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم اظهار کرد: در پروژه‌های یاد شده هفت نماد از اسامی پنج تن آل عبا و نام جلاله الله و همچنین کلمه المهدی ساخته شد که پس از کارگزاری در بلوار خلیج فارس حدفاصل میدان ولی عصر (عج) و ابتدای بلوار انتظار، در شب میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: این هفت نماد از سنگ یکپارچه تراشیده شد و پس از انتقال به محل مورد نظر و کارگزاری به صورت ویژه‌ای نورپردازی شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم تصریح کرد: در سه پروژه دیگر این سازمان همزمان با پروژه‌های فوق، افتتاح و بهره‌برداری از سه پرده آب واقع در میدان انتظار، پل‌های رضوی و مصطفی خمینی را شاهد بودیم.

موسوی اظهار کرد: این پرده آب با نمایش اسامی ائمه اطهار و دیگر کلمات قابل برنامه‌ریزی، همراه با نورپردازی جلوه‌ای زیبا به شهر بخشیده است.

وی یادآور شد: این 10 پروژه با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال و به دست کارشناسان و متخصصان سازمان زیباسازی شهرداری قم به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول