اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده مردم جیرفت در مجلس

مشکلات مردم روستاهای جیرفت بررسی شد

خبرگزاری فارس: حضور نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مدیران ادارات شهرستان جیرفت مشکلات مردم چند روستا بررسی و پیگیری شد.

مشکلات مردم روستاهای جیرفت بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، با حضور فرج‌الله عارفی نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، ابراهیم غنچه‌پور فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان جیرفت مشکلات مردم چند روستا بررسی و راهکارهای لازم برای رفع آن‌ها ارائه شد.

در ابتدا مسئولان در جمع مردم روستای جشار از توابع بخش جبالبارز شمالی شهرستان جیرفت حاضر شدند.

محمد سعیدی بخشدار جبالبارز در جمع مردم  و مسئولان شهرستان جیرفت اظهار داشت: روستای جشار در 70 کیلومتری مرکز جیرفت واقع شده که 31 کیلومتر جاده آن خاکی و نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

وی افزود: این روستا دو تا سه هزار نفر جمعیت دارد و تولیدات کشاورزی این منطقه وضعیت مطلوبی دارند.

سعیدی با اشاره به نبود آب آشامیدنی در روستای جشار تصریح کرد: باید با همکاری مردم این مهم در دستورکار شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان جیرفت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شغل مردم این منطقه دامپروری همراه با کشاورزی و باغداری است و محصولات کشاورزی این منطقه از جمله گندم، جو و حبوبات از مرغوبیت بالایی برخوردار است.

سعیدی با بیان اینکه منطقه جشار 72 رشته قنات دارد، بیان داشت: راه‌اندازی خانه بهداشت، راه مناسب، دکل مخابراتی، شورای اسلامی روستا، دهیاری و تامین برق از جمله نیازهای این منطقه است.

وی عنوان کرد: احداث استخر و کانال آبرسانی و آب آشامیدنی مناسب از دیگر نیازهای منطقه جشار است.

به گزارش فارس، با حضور نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار جیرفت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان جیرفت مسائل و مشکلات مردم بررسی و راهکارهای لازم برای رفع آن‌ها ارائه شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول