اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک خبر داد

حل مشکلات برق روستاهای آسیب‌‌دیده از زمین‌لرزه در بستک

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک هرمزگان از حل مشکلات مربوطه به برق‌ر‌سانی به روستاهای آسیب ‌دیده از زمین‌لرزه در این شهرستان خبر داد.

حل مشکلات برق روستاهای آسیب‌‌دیده از زمین‌لرزه در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک در شمال‌غربی هرمزگان جواد قناعتی عصر شنبه در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان از شبکه‌های برق‌رسانی بخش جناح این شهرستان اظهار داشت: طی روزهای گذشته و در پی سفر استاندار هرمزگان به این شهرستان و متعاقب آن برگزاری جلسه ویژه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان بستک در استانداری هرمزگان با حضور اعضای شورای اداری استان و شهرستان، چند مصوبه در راستای حل مشکلات برق این شهرستان توسط اعضا به تصویب رسید.

وی ادامه داد: از مصوبات سفر استاندار به شهرستان بستک در حوزه برق، اختصاص 15 دستگاه ترانسفورماتور به شبکه برق شهرستان در راستای برطرف شدن نوسانات برق در نقطه‌های مختلف حوزه استحفاظی بود که در این جلسه از تعداد مذکور سه ترانسفورماتور برای روستای زلزله‌زده هنگویه و دو دستگاه ترانسفورماتور برای بخش جناح در نظر گرفته شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک، تأمین برق چادرهای زلزله‌زدگان و حل نوسانات و توجه ویژه به تأمین انشعابات در مناطق و روستاهای زلزله‌زده این شهرستان، برطرف‌سازی مشکل روشنایی معابر شهر جناح، برق‌رسانی به 17 شهرک روستایی از جمله شهرک‌های روستای هنگویه و حل پاره‌ای از مشکلات شبکه را از دیگر مصوبات سفر شهرستانی استاندار هرمزگان به بستک عنوان کرد.

وی با اشاره به فصل گرما و استفاده از وسایل سرمایشی بر استفاده صحیح از انرژی تاکید کرد و از مشترکان برق خواست در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان در پی تصویب مصوبات سفر شهرستانی استاندار هرمزگان به شهرستان بستک و پی‌گیری‌های فرماندار شهرستان، در شهرستان بستک حضور یافت.

در این بازدید فرماندار شهرستان به همراه مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان از بخش جناح بازدید و در نشستی که در بخشداری جناح با حضور اعضای شوراهای اسلامی روستاها، اعضای شورای اسلامی شهر جناح، شهردار جناح و دهیاران مربوطه برگزار شد، مسائل و مشکلات منطقه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم این منطقه اتخاذ شد.

بستک یکی از شهرستان‌های شمالی هرمزگان به شمار می‌رود.

نوسانات در شبکه برق‌رسانی این شهرستان به ویژه در فصول گرم و وجود پاره‌ای از مشکلات در مناطق زلزله‌زده این شهرستان از جمله مشکلات مهم این شهرستان در حوزه برق‌رسانی است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول