اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست دهیاران با مسئولان عالی استانی و شهرستانی

مشکلات اساسی روستاهای گچساران بررسی شد

خبرگزاری فارس: در نشست دهیاران با مسئولان عالی استانی و شهرستانی، مشکلات اساسی روستاهای گچساران واکاوی شد.

مشکلات اساسی روستاهای گچساران بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران عصر امروز در نشست دهیاران و مسئولان امور مالی دهیاری‌های بخش مرکزی گچساران که با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار گچساران برگزار شد، مشکلات عمده روستاهای این شهرستان مورد واکاوی و بررسی قرار گرفت. 

* اجرای دو هزار متر جدول‌گذاری در روستاهای گچساران در سال گذشته

بخشدار مرکزی گچساران در این جلسه با اشاره به تعامل و همکاری مطلوب دهیاران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران در اجرای طرح هادی روستایی بیان داشت: در سال گذشته بیش از دو هزار متر جدول‌گذاری در روستاهای گچساران صورت گرفته است.

ذبیحی احداث هفت دهیاری جدید در سال گذشته را گامی مثبت در راستای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به روستاها دانست و تصریح کرد: احداث غسالخانه، احداث 400 متر کانال هدایت آب‌های فصلی و تشکیل کمیته عمران از دیگر خدمات ارائه شده به روستائیان در سال گذشته بود.‌

وی با بیان اینکه رسانه‌ها چشمان تیز‌بین مشکلات و نارسایی‌های جامعه هستند، ابراز داشت: در راستای اطلاع‌رسانی و انعکاس خدمات ارزنده دولت و بازتاب موانع، مشکلات و کمبودهای روستاهای بخش مرکزی گچساران، برنامه بازدید ماهانه خبرنگاران و اصحاب رسانه از دهستان‌های بخش مرکزی از سال گذشته تاکنون در حال اجرا است.

ذبیحی تقدیر از شوراهای برتر دهستان‌های بخش مرکزی گچساران و برگزاری جلسات ماهانه با پاسگاه‌های مراکز دهستان‌ها را از دیگر اقدامات بخشداری گچساران عنوان کرد.

این مسئول در گچساران با اشاره به برنامه‌های بخشداری گچساران در سال جاری ابراز داشت: احداث پارک کودک باباکلان و بی‌بی جان آباد از جمله برنامه‌های در دست اجرای این بخشداری است.

* 2500 متر جدول‌گذاری در روستاهای گچساران در حال اجرا است

بخشدار مرکزی گچساران از در دست اجرا بودن بیش از دوهزار و 500 متر جدول در روستا‌های این شهرستان خبر داد و گفت: تکمیل و بهره‌برداری از چهار ساختمان جدید دهیاری و کلنگ‌زنی ساختمان آتش‌نشان خیرآباد و ده‌جلیل نیز از برنامه‌های در دست اجرا در سال جاری است.

ذبیحی تصریح کرد: تکمیل گلزار شهدای روستای هفت‌چشمه نیز از جمله طرح‌های بخشداری گچساران در سال جاری است.

وی با بیان اینکه مشکلات و کمبودهایی نیز در روستاها وجود دارد، یادآور شد: کمبود پزشک در مراکز پرجمعیت، کمبود آب آشامیدنی به دلیل افزایش جمعیت و فرسوده بودن شبکه‌های داخلی و نیاز روستاها به ماشین‌آلات برای جمع‌آوری زباله‌های روستایی از جمله مشکلات روستاهای گچساران است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول