اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان:

مشکلات مراکز فرهنگی و مذهبی روستاها برطرف شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان تاکید کرد: مشکلات مراکز فرهنگی و مذهبی در روستاها باید هرچه سریع‏تر برطرف شود.

مشکلات مراکز فرهنگی و مذهبی روستاها برطرف شود
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام علی شکری صبح امروز از روستای حسن‏آباد دامغان بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت فرهنگی این روستا قرار گرفت.
وی به همراه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان در بازدید از روستای حسن‏آباد این شهرستان، از نزدیک پای صحبت مردم این روستا به ویژه هیئت امنای مسجد، مسئول هیئت‏های مذهبی و رئیس شورای اسلامی روستا نشست و پیرامون موضوعات مطروحه بحث و تبادل نظر کرد.
حجت‏الاسلام رجبعلی صرفی، روحانی مستقر روستای حسن‏آباد نیز در این بازدید گزارشی از فعالیت‏های فرهنگی روستا ارائه کرد.
وی اظهار داشت: اقامه نماز جماعت، بیان معارف اسلامی و دینی، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی و . . . در کلیه مناسبت‏های ملی و مذهبی از مهم‏ترین فعالیت‏های فرهنگی در این روستاست.
این روحانی به قبوض بالای سوخت و انرژی مسجد روستای حسن‏آباد اشاره کرد و گفت: مسجد توانایی پرداخت این قبوض را ندارد و خواستار حمایت مسئولان استان سمنان هستیم.
روستای حسن‏آباد از توابع شهرستان دامغان و دارای یک کانون فرهنگی و دو هیئت مذهبی به ثبت رسیده است که با محوریت روحانی مستقر فعالیت فرهنگی می‏کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول