اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

مشکلات روستاهای دشتستان به دقت بررسی و رفع می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: مشکلات روستاهای دشتستان به دقت بررسی و رفع می‌شود.

مشکلات روستاهای دشتستان به دقت بررسی و رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلام‌حسین خسروی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح حسینیه بویری در دشتستان اظهار داشت: توسعه اماکن مذهبی و تجهیز مراکز دینی از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان در دشتستان است که امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت برسیم.

وی با اشاره به برگزاری یکصدمین سفر استانی دولت در استان خراسان رضوی افزود: این سفرها با این گستردگی در تاریخ دنیا نظیر ندارد و در ایران نیز بی‌سابقه است و موجبات رشد و پیشرفت و آبادانی کشور را فراهم می‌کند.

فرماندار دشتستان بیان کرد: در سفرهای استانی بیش از 7 هزار طرح زیربنایی و عام‌المنفعه در سراسر ایران اجرایی شده که این امر موجبات رضایت خاطر مردم را فراهم آورده است.

خسروی تصریح کرد: سفرهای استانی موجب آشنایی مسئولان با مشکلات مردم شده و این امر در مرتفع کردن مشکلات بسیار تاثیرگذار است.

وی بیان کرد: سفرهای استانی دولت مایه گسترش مهرورزی در جامعه و از بین بردن فاصله بین مسئولان و مردم شده و در واقع این دیدارها باعث شد که مردم نظام را از خودشان بدانند.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه مشکلات روستاهای دشتستان به دقت بررسی و رفع می‌شود افزود: رفع مشکلات روستاها و برخوردار کردن مردم از امکانات و تجهیزات رفاهی مهم‌ترین اولویت مسئولان است که باید از تمام ظرفیت و توان موجود برای این مهم بهره ببریم و فرصت‌ها را نباید هدر دهیم.

خسروی اضافه کرد: مشکل آب آشامیدنی روستای بویری کاملا برطرف شده و این مهم با تلاش مسئولان آب و فاضلاب روستایی استان و مسئولان دشتستان انجام شده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول