اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

مشکلات روستاهای پاقلعه و دژکوه برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کهگیلویه در بازدید از روستاهای پاقلعه و دژکوه از توابع بخش سوق قول مساعد داد که به محض وصول اعتبارات برای برطرف شدن این مشکلات اقدام لازم به عمل آید.

مشکلات روستاهای پاقلعه و دژکوه برطرف می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از سوق، فرماندار شهرستان کهگیلویه عصر امروز به همراه مسئولان این شهرستان به همراه بخشدار و تعدادی از معتمدین روستایی از منطقه پاقلعه ودژکوه از توابع بخش سوق و مزارع کشاورزی و جاده‌های روستایی بازدید و با مردم روستاها چهره به چهره گفت‌وگو کردند.

 سیدناصر رضایی با اشاره به پیشینه فرهنگی سوق اظهار کرد: سوق یکی از مناطقی است که به دلیل وجود استعدادهای ناب انسانی باید توجه ویژه‌ای به این منطقه شود.

این مسئول گفت: مسئولان استانی نیز به این موضوع واقف هستند و همه می‌دانند که هر چه در سوق هزینه شود سرمایه‌گذاری است که در آینده نزدیک ده‌ها برابر این هزینه‌ها سود عاید این منطقه و استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.

فرماندار شهرستان کهگیلویه در این بازدید قول مساعد داد که مشکلات روستاهای دژکوه و پاقلعه به زودی به همت دولت عدالت‌محور برطرف می‌شود.

بخشدار سوق در این مراسم با قدردانی از زحمات مسئولان در این منطقه اظهار داشت: سوق یکی از مناطق فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد است که باید رسیدگی بیشتری به آن از سوی مسئولان به عمل آید.

بهمن محمدی مشکلات این منطقه را مربوط به جاده‌های روستایی، آب آشامیدنی، آبخیزداری که در برخی نقاط  موجب فرسایش زمین‌ها شده، آبیاری کشاورزی، بهداشت و درمان، گردشگری و کمبود وسیله نقلیه عمومی برای حمل مسافر دانست.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول