اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیر کل روستایی استانداری تهران صورت گرفت

بررسی مشکلات تعدادی از روستاهای بخش فشافویه

خبرگزاری فارس: مشکلات تعدادی از روستاهای بخش فشافویه با حضور مدیر کل روستایی استانداری تهران بررسی شد.

بررسی مشکلات تعدادی از روستاهای بخش فشافویه
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرماندار شهرستان ری، با حضور حمید اردوخانی' مدیر کل امور روستایی استانداری تهران مشکلات چهار روستای دارای دهیاری بخش فشافویه از توابع شهرستان ری مورد بررسی قرار گرفت.
بخشدار حسن‌آباد در این ارتباط گفت: روستاهای کلین، خانلق، ریوان و ابراهیم آباد در این بخش دارای دهیاری هستند که با حضور دهیار و اعضای شورای اسلامی مشکلات و معضلات آنها مورد رسیدگی قرار گرفت.
کریم رئوف افزود: مدیر کل روستایی استانداری تهران با بررسی کاستی‌ها و نیازمندی‌های این روستاها قول همکاری و مساعدت برای احداث و تکمیل طرح‌های ساختمان دهیاری، بوستان روستایی و کتابخانه را اعلام کرد. 
وی در ادامه تعداد کل روستاهای این بخش را 40 روستا با 10 هزار و 500 نفر جمعیت ذکر کرد و گفت: چهار روستا دارای دهیاری و هشت روستا نیز دارای شورای اسلامی فعال است.
بر پایه این گزارش، بخش فشافویه از توابع شهرستان ری متشکل از 40 روستا و با 70 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران ‌ـ قم قرار دارد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول