اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

90 درصد مشکلات روستاها در دهگردشی‌ها رفع شد

خبرگزاری فارس: فرماندار فردوس با بیان اینکه 90 درصد مشکلات روستاها در دهگردشی‌ها در سال گذشته رفع شد، گفت: خدمت‌رسانی به مردم باید در حداقل زمان ممکن انجام شود.

90 درصد مشکلات روستاها در دهگردشی‌ها رفع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس عباس اقبال‌ در جلسه دهگردشی که به صورت جداگانه در روستاهای انارستانک، خانیک و برون برگزار شد در جمع مردم روستای انارستانک اظهار داشت: اگر سرلوحه‌کار خدمت به مردم نباشد مسئولان هیچ شانی ندارند.

وی بر تسریع در رفع مشکلات مردم و روستائیان تاکید کرد و افزود: ادارات باید سعی کنند حداقل زمان را برای طی مراحل استعلامات و خدمت‌رسانی به مردم به کار گیرند.

فرماندار فردوس با اشاره به اهمیت جلسات دهگردشی تصریح کرد: حدود 90 درصد مشکلات روستاها که در دهگردشی‌های سال گذشته مطرح شده بود با همت مسئولان و همراهی مردم روستا حل شده است.

اقبال اظهار امیدواری کرد که در سال جاری نیز بتوان با جذب اعتبارات و برنامه‌ریزی صحیح مشکلات پیش‌روی روستاها را در حد توان شهرستان حل و برای آبادانی روستاها تلاش کرد.

وی ایجاد اشتغال را از محورهای مهم توسعه روستاها عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و کمبود آب در سطح شهرستان کشاورزان باید به استفاده از روش‌های نوین کشاورزی روی آورند و از تسهیلات اعطایی کارگروه توسعه کشاورزی برای ایجاد اشتغال حداکثر استفاده را بکنند.

در این جلسه سیدحسن بزم آرا بخشدار مرکزی شهرستان فردوس نیز با بیان مشکلات روستاها بر خدمت‌رسانی بهتر به روستائیان تاکید کرد.

مشکلاتی نظیر آب کشاورزی، اجرای طرح هادی، کمک به چاه‌های کشاورزی، احداث زمین ورزش، اشتغال جوانان، ایمن‌سازی ورودی روستاها از جمله مشکلاتی بود که از سوی مردم روستاهای انارستانک، خانیک و برون مطرح شد.

روسای ادارات راه و ترابری،آب و فاضلاب روستایی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیریت جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، توزیع برق، ورزش و جوانان، تعاون کار و رفاه اجتماعی، آب منطقه‌ای همراه با فرماندار شهرستان در جلسه دهگردشی حضور داشتند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول