اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی تاکید کرد

رسیدگی به مشکلات روستاها و شهرهای عسلویه ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: رسیدگی به مشکلات روستاها و شهرهای عسلویه ضروری است.

رسیدگی به مشکلات روستاها و شهرهای عسلویه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه مسعود نصوری در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی عسلویه اظهار داشت: بندر عسلویه از شهرهای مهم در استان است و توسعه زیرساخت‌های عمرانی در این شهر اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: سازمان منطقه ویژه به محیط پیرامونی توجه ویژه‌ای دارد و در راستای رشد و توسعه مناطق مختلف استان به ویژه در شهرستان‌های کنگان و جم و دیر و منطقه عسلویه و نخل تقی اقدامات مهمی انجام شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی در ارتباط با نقش اجتماعی صنایع و شرکت‌های موجود در منطقه و رشد و توسعه مناطق پیرامونی صنایع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی و ضرورت رسیدگی به مشکلات شهرها و روستاهای بخش عسلویه مطالبی را بیان داشت.

نصوری تصریح کرد: مصوبات سفر مقام معظم رهبری در منطقه عسلویه و همچنین مصوبات سفرهای دولت در منطقه به صورت جدی توسط این سازمان پیگیری و اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر حدود 55 پروژه با اعتبار 245 میلیارد ریال از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در این منطقه آغاز شده و انتظار داریم در کمترین زمان ممکن شاهد تکمیل طرح‌ها و بهره‌برداری از آنها باشیم.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس اذعان داشت: سال گذشته نیز حدود 58 میلیارد تومان برای اجرایی کردن مصوبات سفر ریاست جمهوری اختصاص داده شده و مقدمات اجرای آن در حال شکل‌گیری است. 

نصوری بیان کرد: خدمات‌رسانی به مردم باید مهم‌ترین اولویت مسئولان باشد و نباید کم‌کاری صورت گیرد و به ویژه در منطقه عسلویه، با توجه به اینکه مردم در معرض آلاینده‌های زیست محیطی قرار دارند باید امکانات لازم به این مردم اختصاص داده شود.

وی افزود: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده باید بیش از گذشته برای تقویت تولیدکنندگان داخلی همت کنیم و فرهنگ‌سازی لازم باید در این عرصه انجام شود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول