اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‏های استان تهران:

دشمن می‏کوشد "ایران‏هراسی" را جایگزین "اسرائیل‏هراسی" کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‏های استان تهران گفت: در برهه کنونی، تلاش برای جایگزینی "ایران‏هراسی" به جای "اسرائیل‏هراسی" بین کشورهای منطقه از سوی دشمنان نظام کاملاً مشهود است.

دشمن می‏کوشد "ایران‏هراسی" را جایگزین "اسرائیل‏هراسی" کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، رحیم زمانی عصر امروز در آیین معارفه رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه، با اشاره به وجود برخی از ضعف‏ها به توطئه‏های دشمنان نظام اشاره کرد و افزود: دشمنان بالقوه و بالفعل ایران همواره درصدد خدشه وارد کردن به ارزش‏های اساسی نظام هستند.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای انقلاب، دشمن تلاش می‏کرد تا زیرساخت‏های جامعه را نابود کند و در ادامه، امروز با وارد شدن به حوزه فرهنگ از طریق جنگ نرم همواره در صدد ضربه زدن به اندیشه انسان‏ها و از بین بردن ارزش‏های انسانی و والای نظام است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‏های استان تهران گفت: دشمنان نظام در جنگ نرم با هدف گرفتن مسائل فرهنگی به ویژه در حوزه وسیع آموزش و پرورش به دنبال اهداف شوم خود هستند.

زمانی تصریح کرد: دشمنان نظام در سال‏های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره درصدد ایجاد شکاف بین نظام و مردم بوده‏اند و در شرایط فعلی تلاش می‏کنند تا بین کشورهای منطقه ایران‏هراسی را جایگزین اسرائیل‏هراسی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که ایران محور جهان اسلام است، کشورهای استکباری از ارتباط دیگر کشورها با ایران هراس دارند و این ارتباط‏ها را سمی کشنده تشبیه می‏کنند.   

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‏های استان تهران همچنین از دو نهاد "خانواده" و "مدرسه" به عنوان نظام‌های مؤثر و کارآمد در عرصه تعلیم و تربیت نام برد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‏های استان تهران، اظهار داشت: در تمام نظام‏های تعلیم و تربیت، انسان از جایگاه ویژه‏ای برخوردار است.

زمانی بیان کرد: باید همواره در راستای دست‏یابی به رشد و تعالی انسان‏ها به واسطه برقرار شدن یک ارتباط مؤثرتر و قوی‏تر بین دو نهاد خانه و مدرسه تلاش کرد.

وی ادامه داد: با ساختن پل ارتباطی با عناصر دانش و معرفت بین خانه و مدرسه، جامعه‏ای متعالی خواهیم ساخت.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‏های استان تهران بیان داشت: نخستین گام به منظور رسیدن به جامعه متعالی، ساختن یک انسان مسلمان و آگاه به معرفت دینی است.

زمانی با بیان اینکه در دنیای غیردینی "خداگرایی" در نخستین گام از جایگاه ویژه‏ای برخوردار نیست، گفت: در تعلیم و تربیت اسلامی، خداگرایی و خداشناسی از گام‏های مؤثر به منظور پرورش انسان‏های متعالی به شمار می‏رود. 

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول