اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش ماموران صورت گرفت

دستگیری قاتل فراری در ایرانشهر

خبرگزاری فارس: قاتلی که پس از قتل، جنازه را سوزانده و از محل متواری شده بود با تلاش ماموران پلیس آگاهی ایرانشهر شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری قاتل فراری در ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، در پی اعلام یک فقره آتش سوزی یک دستگاه خودرو پراید در جاده ترانزیتی ایرانشهر نیکشهر ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

ماموران در محل با جسد سوخته فردی رو به رو شدند که در صندلی عقب خودرو دست و پاهایش با سیم بسته و کاملا سوخته بود لذا با هماهنگی قاضی کشیک و ماموران مبارزه با جرائم پلیسی پلیس آگاهی تحقیقات در این زمینه آغاز و با استعلام مشخص شد خودرو متعلق به شخصی به هویت حشمت است.

ماموران پلیس آگاهی سریعا برای بررسی موضوع به آدرس مراجعه و متوجه شدند نامبرده مقتول است و تحقیقات خود را برای شناسایی عوامل آغاز کردند.

اولیاء دم به ماموران گفتند که فردی به هویت شاهپور با پدر و مادر مقتول تصادف کرده و در این تصادف پدر مقتول فوت و مادرش نیز فلج شده و چندین مرتبه شاهپور حشمت را تهدید به قتل کرده است.

ماموران در تحقیقات خود پی بردند اولیای دم حقیقت را کتمان و قصد گمراه کردن ماموران را دارند و شاهپور قاتل نیست و به خاطر اختلافات شخصی قصد دارند قتل را به شاهپور نسبت دهند لذا با تحقیقات گسترده‌تر پی بردند قتل به انگیزه ناموسی بوده و در این زمینه شخصی به هویت "کمال" را دستگیر کردند.

کمال در ابتدا منکر قتل شد، اما وقتی در برابر ادله پلیس قرار گرفت لب به اعتراف گشود و در زمینه نحوه ارتکاب قتل گفت: به دلیل رابطه نامشروع مقتول با خواهرم با یک ضربه میله آهنی به سر او وی را به قتل رسانده و سپس با بستن دست و پا، او را به محل مورد نظر برده و با بنزین به آتش کشیده و برای فرار از قانون قتل را به شاهپور نسبت داده است.

گفتنی است با اعتراف صریح قاتل به قتل، وی تحویل مراجع قانونی شد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول