اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن هاکی خراسان‌رضوی:

ورزش هاکی در ایران در ردیف ورزش‌های ناشناخته است

خبرگزاری فارس: بازیکن هاکی خراسان‌رضوی گفت: با وجود اینکه ایران مهد ورزش هاکی است اما این ورزش در داخل خود ایران شناخته شده نیست و در حال حاضر کشورهای اروپایی پیشرفت زیادی در این ورزش داشته‌اند.

ورزش هاکی در ایران در ردیف ورزش‌های ناشناخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، الهه تیموری اظهار داشت: با وجود اینکه ایران مهد ورزش هاکی است اما این ورزش در داخل خود ایران شناخته شده نیست و در حال حاضر کشورهای اروپایی پیشرفت زیادی در این ورزش داشته‌اند.

این بازیکن هاکی خراسان‌رضوی گفت: رسانه‌های گروهی می‌توانند نقش موثری در شناساندن ورزش هاکی به عموم مردم داشته باشند.

وی با اشاره به بی‌اطلاعی مردم از انجام ورزش هاکی در شهر مشهد، اظهار کرد: شهرداری می‌تواند از طریق ورزش محلات این ورزش را به مردم معرفی کند تا شاهد توسعه و ارتقای هاکی در استان باشیم.

تیموری در ادامه از دعوت خود به نخستین اردوی انتخابی تیم ملی هاکی ایران به منظور حضور در بازی‌های جام ملت‌های آسیا خبر داد و گفت: این اردو از فردا تا 28 تیرماه سال جاری برای ارزیابی میزان آمادگی جسمانی ورزشکاران در شهرستان قائم‌شهر برگزار می‌شود.

بانوی هاکی‌باز خراسان‌رضوی با بیان اینکه تمرینات مناسبی را به منظور آمادگی بیشتر برای شرکت در این اردو در چند ماه اخیر انجام داده است، اظهار امیدواری کرد: با ارائه توانمندی‌های خود در این اردو بتواند به عضویت ثابت تیم ملی درآید.

تیموری خواستار توجه بیشتر مسئولان ورزش استان به ورزش هاکی شد و گفت: با توجه به دعوت چهار بازیکن از خراسان‌رضوی به اردوی تیم ملی انتظار داریم به لحاظ مکان تمرین، ساعت مناسب به منظور تمرین بانوان و انجام هماهنگی‌های لازم برای در اختیار گرفتن سالن ورزشی، همکاری خوبی با ورزشکاران صورت گیرد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول