اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان:

چهارمین اجلاس تعیین مرزهای دریایی ایران و عمان در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان گفت: چهارمین اجلاس تعیین مرزهای دریایی بین جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی عمان، بعد از ظهر امروز(یکشنبه) در اصفهان آغاز می‌شود.

چهارمین اجلاس تعیین مرزهای دریایی ایران و عمان در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن نوریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: این هیئت 10 نفره به ریاست "خالد بن هلال بن سعود البوسعیدی" قائم مقام وزیر کشور عمان، شب گذشته وارد اصفهان شدند و بعدازظهر امروز، نخستین دور مذاکرات دو کشور آغاز می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری  سومین نشست ایران و عمان در کشور عمان گفت: مرز دریایی ایران و عمان به دلیل نزدیکی به تنگه راهبردی هرمز برای هر دو کشور از حساسیت خاصی برخوردار است.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان با اشاره به اینکه چهارمین اجلاس تعیین مرزهای دریایی بین جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی عمان امروز در اصفهان برگزار می‌شود، اضافه کرد: هیئت عمانی به ریاست "خالدبن هلال بن سعود البوسعیدی" شب گذشته وارد اصفهان شد و بعد از ظهر امروز مذاکرات آن با هیئت ایرانی به ریاست دکتر جهانگیری آغاز می‌شود.

وی با یادآوری این موضوع که ایده برگزاری این اجلاس در شهرهای دیگر به غیر از تهران و با هدف معرفی ظرفیت‌ها جمهوری اسلامی به دیگر کشورها توسط وزیر امور خارجه مطرح شد، ادامه داد: پس از برگزاری این اجلاس، اصفهان می‌تواند میزبان اجلاس‌های دو جانبه و چندجانبه باشد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول