اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر:

کمک پارس جنوبی در ارتقای بهداشت استان بوشهر قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: کمک پارس جنوبی در ارتقای بهداشت استان بوشهر قابل تقدیر است.

کمک پارس جنوبی در ارتقای بهداشت استان بوشهر قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه جهانگیر شاهینی بعد از ظهر امروز در نشست با فرماندار کنگان و مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به تمام مناطق استان توجه ویژه‌ای دارد و برای رفع نیازهای بهداشتی و درمانی شهرستان‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: اجرای طرح پزشک خانواده با تلاش این دانشگاه و با همکاری فرمانداران و شبکه‌های بهداشت در سراسر استان در دستور کار است که امیدوار هستیم به اهداف و نتایج مورد نظر برسیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خاطر نشان کرد: حجم و کیفیت خدمات بهداشتی در استان طی 2 سال گذشته بسیار ارزشمند و خوب بوده و رضایت خاطر مردم را به دنبال داشته است.

شاهینی با تقدیر از کمک‌های صنعت نفت و پارس جنوبی به حوزه سلامت و بهداشت استان بوشهر تصریح کرد: صنعت نفت کمک‌های شایانی به بهداشت استان کرده که جای تقدیر و قدردانی دارد و امیدواریم این کمک‌ها ادامه داشته باشد.

وی از توجه جدی مدیران سازمان منطقه ویژه پارس به اجرای مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت در حوزه سلامت و بهداشت قدردانی کرد و افزود: اجرایی شدن این پروژه‌ها که در سایر نقاط استان بوشهر در حال اجراست، می‌تواند به توسعه و ارتقاء حوزه سلامت و بهداشت استان بوشهر کمک‌های شایانی کند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآور شد: هم‌اکنون 2 بیمارستان بزرگ در سطح استان در دست احداث است که بیمارستان 200 تختخوابی بوشهر به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و بیمارستان 160 تختخوابی برازجان نیز تا انتهای امسال افتتاح خواهد شد.

شاهینی بیان کرد: رشد شاخص‌های سلامت در سراسر استان مورد توجه این دانشگاه قرار دارد و برای تحقق این مهم نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها هستیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول