اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استانداری بوشهر:

سرانه بودجه استان بوشهر بیش از 3 میلیارد تومان افزایش یافت

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر گفت: با تلاش و پیگیری صورت گرفته، سرانه بودجه سال 91 استان بوشهر به 3 میلیارد و 61 میلیون تومان افزایش یافته است.

سرانه بودجه استان بوشهر بیش از 3 میلیارد تومان افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رسول زارعی صبح امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: سرانه بودجه اعتبارات عمرانی استان بوشهر در سال 90، 2.84 میلیارد تومان بوده که به ازای هر نفر بوشهری 361 هزار تومان هزینه شده است.

وی اعتبارات استانی سال 90 را 450 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: اعتبارات خشکسالی 18.6 و حوادث غیرمترقبه 60 میلیارد تومان بیشترین اعتبارات است.

وی رتبه استان بوشهر در قانون بودجه سال 90 را جایگاه پنجم در کشور اعلام کرد و افزود: از مجموع 5 هزار و 920 میلیارد تومان اعتبارات استانی کشور 4.8 درصد آن به استان بوشهر اختصاص یافت که 100 درصد هزینه شد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر فصل عمرانی شهری، روستایی را با 80 میلیارد تومان و حمل و نقل و توسعه راه‌ها با 56 میلیارد تومان را بیشترین اعتبارات در فصول یاد شده ذکر کرد.

زارعی بیان کرد: با تلاش و پیگیری صورت گرفته، سرانه بودجه سال 91 استان بوشهر به 3 میلیارد و 61 میلیون تومان افزایش یافته است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست نقش مدیران در اعتلای نظام دینی را مهم دانست و گفت: هر مدیری باید برنامه‌ای مدنظر داشته باشد تا شاهد رشد و تعالی نظام باشیم.

عبدالکریم جمیری افزود: رضایتمندی مردم یکی از اهداف مهم مدیران باید باشد تا استان به جایگاه حقیقی خود برسد.

وی از خدمات ارزنده مدیران قدردانی کرد و خواستار تنظیم طرح‌های کاربردی برای ارائه در مجلس شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول