اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قزوین

نشست بررسی پیشرفت‌ طرح‌‌های مهر ماندگار قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین جلسه بررسی پیشرفت‌ طرح‌‌های مهر ماندگار با حضور احمد عجم استاندار قزوین برگزار شد.

نشست بررسی پیشرفت‌ طرح‌‌های مهر ماندگار قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نخستین جلسه پیگیری‌ پیشرفت‌ طرح‌‌های مهر ماندگار بعد از ظهر امروز  با حضور احمد عجم در دفتر استاندار قزوین برگزار شد.

در ابتدای این جلسه احمد عجم استاندار قزوین به تشریح اهمیت طرح‌های مهر ماندگار در پیشرفت و توسعه استان قزوین پرداخت و لزوم مشارکت قوی دستگاه‌های اجرایی را در راستای محقق شدن این طرح‌ها تا پایان سال خواستار شد.

وی سهم استان قزوین را در پروژه‌های طرح ماندگار کشور 30 پروژه عنوان کرد و افزود: با پیگیری‌های مسئولان و پیشرفت به موقع طرح‌ها پروژه‌های طرح ماندگار استان قزوین را می‌توان افزایش داد.

همچنین در این جلسه منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار قزوین از همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان درخواست کرد با مستندسازی و گزارش‌های هفتگی، کارگروه پیگیری طرح‌های مهر ماندگار را از پیشرفت پروژه‌ها مطلع سازند.

مجید نادری معاون برنامه‌ریزی استانداری قزوین نیز هدف از جلسه پیگیری طرح‌های مهر ماندگار را نظارت بیشتر و دقیق‌تر بر پروژه‌ها برشمرد و اضافه کرد: با هماهنگی و پیگیری مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید پروژه‌هایی که در قالب طرح مهر ماندگار در حال اجرا است تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول