اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

اختصاص 4500 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های مهر ماندگار

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: اعتباری در حدود 4 هزار و 500 میلیارد تومان در قالب طرح مهر ماندگار که این رقم 25 برابر بودجه عمرانی یک سال استان است، برای اجرای پروژه‌های استان اختصاص پیدا کرده است.

اختصاص 4500 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های مهر ماندگار

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی هجرت 3 در سنندج اظهار کرد: بسیج علاوه بر عمران و آبادانی، بسترهای لازم برای توسعه و پیشرفت کشور را نیز فراهم می‌‌کند.

وی تصریح کرد: اقدامات و کارهایی که در طول تشکیل بسیج سازندگی در کشور به ویژه در مناطق محروم صورت گرفته هم از بعد معنوی و هم مادی بسیار ارزشمند و شایان تقدیر است.

وی افزود: حرکت و اقدامات بسیج سازندگی در مناطقی مانند کردستان موجبات شادی و نشاط فراوانی در روستاها شده و مردم با دلگرمی بیشتری به کار و تلاش مشغول شده‌اند.

استاندار کردستان با بیان اینکه شرایط و موقعیت این استان با سایر استان‌های کشور متفاوت است، خاطرنشان کرد: انواع و اقسام شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌ها به صورت 24 ساعته علیه نظام و خدمات آن در حال تبلیغ هستند.

شهبازی گفت: اقدامات بسیج سازندگی در کردستان جواب و حرکتی ارزشی در مقابل با توطئه‌های استکبار و دشمنان این مرز و بوم است.

وی کردستان را یکی از امن‌ترین مناطق کشور خواند و بیان داشت: با حضور و کمک مردم، نیروهای سپاه، انتظامی و امنیتی هم‌اکنون امنیت کامل در این استان برقرار است.

وی با بیان اینکه عمران و پیشرفت در کردستان در حال تحقق است، ادامه داد: در سایه این امنیت شاهد کار و فعالیت به عنوان یک کارگاه بزرگ سازندگی در کردستان هستیم.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در نتیجه تلاش مسئولان در راستای منویات رهبری شاهد انجام پروژه‌های مهم استان در قالب طرح مهر ماندگار هستیم.

شهبازی عنوان کرد: اعتباری در حدود 4 هزار و 500 میلیارد تومان در قالب طرح مهر ماندگار که این رقم 25 برابر بودجه عمرانی یک سال استان است، برای اجرای پروژه‌های استان اختصاص پیدا کرده است.

وی اعلام کرد: در سال‌جاری همه ارگان‌ها، سازمان‌ها و ادارات استان آمادگی واگذاری طرح‌ها و پروژه‌های خود را مطابق با توان بسیج به بسیج سازندگی دارند.

وی یکی از مشکلات استان را کمبود تعداد پیمانکاران ذکر کرد و افزود: امیدواریم با استفاده از توان و ظرفیت بسیج سازندگی کمبودهای استان برطرف شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: در ارتباط با تعمیر، مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در اسرع وقت در اختیار نیروهای بسیج قرار داده می‌شود.

به گفته شهبازی، استان کردستان در زمینه اشتغال بیشتر از سایر استان‌ها مشکل دارد و کار قشر زیادی از کردستانی‌ها در میادین میوه و تره‌بار تهران موید این مطلب است.

وی اظهارداشت: در سال گذشته و امسال حرکت‌های ارزشمندی در راستای ایجاد اشتغال در استان انجام شده و امسال جذب 3 هزار نیروی کارشناس جزو برنامه‌های استان است.

وی ادامه داد: درسال‌جاری براساس فراخوان تعدادی از ادارات استان، 250 نفر در آزمون استخدامی شرکت کردند که مابقی هم در طول سال اعلام می‌شود.

استاندار کردستان اعلام کرد: امسال 186 نفر در شهرداری، 75 نفر شرکت مخابرات، 285 نفر از خانواده شهدا هم در سطح ادارات استان جذب می‌شوند.

شهبازی از عضویت بسیج در کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان خبر داد و گفت: به لحاظ گستردگی بخش کشاورزی بسیجیان می‌توانند در ساماندهی و توسعه این بخش بسیار خوب عمل کنند.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول