اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

طرح‌های مهر ماندگار موجب شکوفایی کرمان می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: بهره‌برداری از طرح‌های مهر ماندگار زمینه شکوفایی بیشتر استان کرمان را فراهم می‌کند.

طرح‌های مهر ماندگار موجب شکوفایی کرمان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار صبح امروز در حاشیه سفر دستیار ویژه رئیس جمهور به کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دستیار ویژه رئیس جمهور به منظور بررسی روند اجرای طرح‌های مهر ماندگار در استان کرمان به این خطه سفر کرده است.

وی با اشاره به اجرای 36 طرح مهر ماندگار در استان کرمان بیان داشت: با تمام توان برای بهره‌برداری از این طرح‌ها تا پایان دولت دهم تلاش می‌کنیم.

نجار طرح‌های مهر ماندگار را جلوه‌ای از تلاش و خدمت دولت نهم و دهم بیان کرد و افزود: در تمام بخش‌ها آهنگ رشد و توسعه استان کرمان با سرعت پیش می‌رود.

وی تصریح کرد: بهره‌برداری از طرح‌های مهر ماندگار زمینه شکوفایی استان کرمان را فراهم می‌کند.

نجار ابراز داشت: طرح‌های مهر ماندگار در استان کرمان در حوزه‌های وزارت نیرو، راه و شهرسازی، معدن،‌ صنعت و تجارت، نفت، بهداشت و درمان، گردشگری، فرهنگی و علمی و فناوری در استان کرمان اجرایی می‌شود.

وی ساخت مرکز جامع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثارگران، احداث سد، نیروگاه 324 مگاواتی کهنوج، احداث بیمارستان‌های کوهبنان، رودبار جنوب، قلعه‌گنج و ارزوئیه را از جمله طرح‌های مهرماندگار در استان کرمان برشمرد.  

نجار چهار خطه کردن محور باغین بم، باند دوم انار سیرجان بندرعباس، بهسازی محور کرمان دیهوک، آسفالت راه‌های روستایی و حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز را از دیگر طرح‌های مهرماندگار در استان کرمان ذکر کرد.

استاندار کرمان عنوان کرد: بزرگراه بم زاهدان، توسعه ناوگان حمل و نقل روستایی، اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی، مجتمع لاستیک کرمان و مجتمع غذایی نیلی صنعت از دیگر طرح‌های مهر ماندگار در استان کرمان است.

نجار ابراز داشت: تولید آهن اسفنجی یک میلیون تنی در جهان فولاد، تولید کنستانتره 4 میلیون تن در سال در گل‌گهر، تولید آهن اسفنجی 1.5 میلیون تنی در سال در گل‌گهر و تولید کنستانتره 4 میلیون تن در سال در گهرزمین نیز در قالب طرح‌های ماندگار انجام می‌شود.

وی احداث تالار مرکزی کرمان، تکمیل شبکه ملی ابررایانش "ابر رایانه ملی و گرید ملی"، راه‌اندازی مرکز هوانوردی عمومی، ساخت هتل و مجتمع گردشگری، گازرسانی به شهرها و روستاهای جدید و ساخت دانشکده پزشکی رفسنجان و توسعه بخش‌های سی‌سی‌یو و آی‌سی‌یو شهربابک را از دیگر طرح‌های مهر ماندگار در کرمان اعلام کرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول