اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های کردستان:

روابط‌عمومی‌ها طرح‌های مهر ماندگار را اطلاع‌رسانی کنند

خبرگزاری فارس: دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان کردستان گفت: روابط‌عمومی‌ها با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها پروژه‌ها طرح‌ مهر ماندگار را به مردم استان اطلاع‌رسانی کنند.

روابط‌عمومی‌ها طرح‌های مهر ماندگار را اطلاع‌رسانی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مرتضی جوانمردی پیش‌از‌ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی طرح‌های مهر ماندگار استان در سنندج، اظهار کرد: با هدف آگاهی‌بخشی به مردم و اطلاع آنان از خدمات دولت روابط‌عمومی‌ها باید با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها پروژه‌ها طرح‌ مهر ماندگار را به مردم استان اطلاع‌رسانی کنند.

وی تصریح کرد: با تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مهر ماندگار استان کردستان مسئولین روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی باید در راستای انعکاس گسترده این طرح‌ها و تاثیرات مثبت اجرای آنها در مسیر توسعه، نسبت به اطلاع‌رسانی مناسب به آحاد جامعه اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی خاطرنشان کرد: تقویت همکاری و تعامل بین روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها به منظور انعکاس مراحل اجرای این طرح امری ضروری بوده و باید از همه ظرفیت‌ها در این راستا استفاده شود.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان کردستان با بیان اینکه طرح مهر ماندگار از جمله برنامه‌های بی‌نظیر دولت است، افزود: به منظور اجرای طرح مهر ماندگار تعداد 48 پروژه در این استان تعریف و تا پایان سال 92 در حوزه‌های مختلف اجرا و به‌ بهره‌برداری می‌رسند.

سرپرست روابط‌عمومی استانداری کردستان تعامل بیش از پیش روابط‌عمومی ادارات با اصحاب رسانه را ضروری دانست و افزود: اطلاع‌رسانی شفاف و کامل به مردم در مورد خدمات نظام و دولت موجب افزایش اعتماد مردم به نظام می‌شود و این تنها در سایه تعامل بیش از پیش با اصحاب رسانه به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین امکان‌پذیر خواهد بود.

جوانمردی از روابط‌عمومی‌ها به‌عنوان زبان گویای دولت نام برد و ادامه داد: روابط‌عمومی‌ها به‌عنوان زبان‌ گویای نظام باید به بهترین شکل ممکن مردم را از خدمات‌های دولت در عرصه‌های مختلف آگاه سازند.

وی خاطرنشان کرد: عدم اطلاع‌رسانی درست در زمینه خدمات ارائه شده موجب بی‌اعتمادی مردم به نظام و دولت می شود و این مهم آسیب‌های مختلفی را به‌دنبال خواهد داشت.

گفتنی است؛ در این کمیته 11 دستگاه دولتی از جمله دانشگاه علوم پزشکی کردستان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، راه و شهرسازی، سپاه پاسداران، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، شرکت گاز، شرکت آب و فاضلاب شهری، شرکت آب منطقه‌ای و اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان حضور دارند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول