اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ویژه رئیس جمهور:

تامین اعتبار طرح‌های مهر ماندگار انجام شده است

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس جمهور و رئیس ستاد مهر ماندگار گفت:‌ تامین اعتبار مورد نیاز برای اجرا و تکمیل پروژه‌های مهر ماندگار در سطح کشور تامین شده و از این لحاظ با هیچ مشکلی روبرو نیستیم.

تامین اعتبار طرح‌های مهر ماندگار انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی اکبر محرابیان ظهر امروز در جریان بازدید از طرح‌های مهر ماندگار شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: با عنایت ویژه رئیس جمهور پروژه‌های مربوط به مهر ماندگار در جای جای کشور به سرعت در حال اجراست که تامین و تزریق اعتبار در این زمینه نیز انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ هدف از اجرای این طرح‌ها عمل به تعهد دولت در حوزه خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اساسی در سطح کشور است تا با کمترین کار عمرانی و اجرایی ماندگار به دولت بعدی اهداف در یک سال آینده محقق شود.

محرابیان یادآور شد: ما در سطح کشور پروژه‌های متعددی را در این زمینه و در قالب مهر ماندگار تعریف کردیم که در استان اردبیل نیز پروژه‌های خوبی در این زمینه پیش‌بینی شده که با حمایت استاندار اردبیل و دیگر مسئولان در حال اجراست.

رئیس ستاد مهر ماندگار به محدود بودن فصل کاری در استان اردبیل اشاره کرد و افزود:‌ ما از ابتدای امسال تزریق اعتبار و مجوز لازم برای تکمیل پروژه‌ها را با سرعت تمام صادر کردیم و معتقدیم در فرصت باقیمانده از فصل کاری باید اهداف نظام اسلامی در این زمینه جامه عمل بپوشد.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی کشور در دولت نهم و دهم شدت گرفته است، بیان داشت: دولت دهم با اعتقادی که به تکمیل پروژه‌ها در مدت زمان کوتاه به کیفیت مناسب دارد مصمم به تکمیل پروژه‌های مهر ماندگار است.

محرابیان نامگذاری سال 91 به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را یادآور شد و تصریح کرد: افتتاح طرح‌های مهر ماندگار اشتغال پایدار ایجاد می‌کند و در کنار آن به پویایی اقتصاد کشور کمک کرده و بهترین شیوه برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در سال تولید و حمایت از تولید ملی است.

دستیار ویژه رئیس جمهور با یادآوری اینکه بخشی از پروژه‌های مهر ماندگار با پیشرفت مناسب هفته دولت و دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: امیدواریم در این زمینه نواقص و مشکلات نیز در استان‌های مختلف برطرف شده و یک حرکت رو به جلو را شاهد باشیم.

در این بازدید استاندار اردبیل نیز در سخنانی با بیان اینکه در استان اردبیل حدود 20 پروژه در قالب مهر ماندگار در حال اجراست،‌ اظهار داشت: بخشی از این پروژه‌ها در شهرستان پارس‌آباد واقع شده است که امسال تلاش شده است با تامین و تزریق اعتبار پروژه‌های مهر ماندگار این شهرستان آماده بهره‌برداری شود.

سید حسین صابری یادآور شد: راه‌آهن اردبیل، بیمارستان ترومای اردبیل و امام خمینی پارس‌آباد و بسیاری از پروژه‌های زیر‌بنایی درحوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در زمره پروژه‌های مهر ماندگار است.

دستیار ویژه رئیس جمهور به همراه استاندار اردبیل از بیمارستان 120 تختخوابی پارس‌آباد و خط انتقال تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرستان بازدید و در جریان روند عملیاتی شدن این طرح‌ها و پروژه‌ها که جزو مهر ماندگار محسوب می‌شود قرار گرفت.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول