اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

مهر ماندگار نشانه توجه خاص دولت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: طرح‌های مهر ماندگار از توجهات خاص دولت برخوردار است.

مهر ماندگار نشانه توجه خاص دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، احمد سعیدی جمعه شب در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های فرهنگی شهربابک اظهار داشت: طرح‌های مهر ماندگار از توجهات خاص دولت برخوردار هستند.

وی همچنین با اعلام خبر افتتاح کتابخانه مرکزی استان با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانی گقت: زیر‌بناهای فرهنگی استان 51 هزار و 300 مترمربع است.

سعیدی در رابطه با مجتمع فرهنگی هنری شهربابک عنوان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت‌ 6 هزار متر‌مربع و فاز اول این مجتمع در مساحت یک هزار و 200 متر‌مربع با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال شامل فضا‌های گالری‌، انجمن‌ها، کلاس‌های آموزشی‌، کارگاه‌ها و فضا‌های پشتیبانی است.

وی همچنین از اختصاص 500 میلیون ریال برای تجهیز این مجتمع خبر داد و افزود: در فاز دوم این مجتمع با در نظر گرفتن زمینی به مساحت یک هزار و 300 متر‌مربع شامل فضا‌های آموزشی‌، کتابخانه تخصصی و سالن آمفی تئاتر است که در راستای طرح‌های مهر ماندگار و از توجهات خاص دولت برخوردار است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول