اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

پروژه‌های مهر ماندگار هرمزگان برای کشور اهمیتی ویژه دارد

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: پروژه‌های مهر ماندگار در هرمزگان به لحاظ وسعت تاثیرگذاری بر روی بخش‌های مختلف اقتصادی و عمرانی اهمیتی ویژه‌ای برای کشور دارد.

پروژه‌های مهر ماندگار هرمزگان برای کشور اهمیتی ویژه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی اظهار داشت: طرح مهر ماندگار در استان هرمزگان شامل 43 پروژه با اعتبار 150 هزار میلیارد ریال در بخش‌های صنعت، نفت، نیرو، بهداشت و درمان، علم و فناوری، راه و شهرسازی، محرومیت‌زدایی، گردشگری و ایثارگران است که بسیاری از آنها از نظر ملی اهمیتی ویژه دارد.

وی اضافه کرد: احداث پالایشگاه بزرگ نفتی ستاره خلیج فارس، توسعه میادین نفتی رشادت و هنگام، احداث پالایشگاه گاز هنگام، طرح‌های صنعتی وسیع فولاد کاوه جنوب کیش و صبا، دو خطه‌سازی راه‌آهن بافق ـ بندرعباس، اتصال بزرگ‌ترین جزیره کشور به بندرعباس با اجرای پروژه عظیم پل خلیج فارس، احداث و تکمیل راه‌های مواصلاتی هرمزگان به سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس و بوشهر از جمله طرح‌هایی است که برای کشور اهمیتی ویژه دارد.

وی افزود: به تبع پراهمیت بودن پروژه‌های مهر ماندگار در استان هرمزگان، حساسیت و مسئولیت مدیران استان نیز در این راستا مضاعف شده و باید با جدیت، پی‌گیری مستمر و نظارت دائم طرح‌ها را به سرانجام رساند.

استاندار هرمزگان هم‌چنین خواستار بکارگیری تمام ظرفیت‌های استان برای پیشرفت پروژه‌های مهر ماندگار شد و افزود: مدیران با مسئولیت مستقیم و غیر‌ مستقیم در اجرای پروژه‌های مهر ماندگار و حتی دستگاه‌هایی که اجرایی نیستند در صورت نیاز باید تمام توان خود را پای کار آورده و همت خویش را به کار گیرند.

عزیزی تصریح کرد: همه مدیران دولتی و تمام شرکت‌های پیمانکاری دخیل در طرح‌های مهر ماندگار باید با همتی مضاعف در تسریع اجرای طرح تلاش کنند و مدیران موفق برای اخذ نشان دولتی معرفی شده و با مدیران کم کار نیز برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول