اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

برخی از طرح‌های مهر ماندگار زنجان از لیست نهایی حذف شده است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: برخی از طرح‌های توافق شده مسئولان استان زنجان با دستیار ویژه رئیس جمهور در لیست نهایی ارائه شده برای قرار گرفتن در قالب طرح‌های ماندگار، حذف شده است.

برخی از طرح‌های مهر ماندگار زنجان از لیست نهایی حذف شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد طرح‌های مهر ماندگار استان زنجان از برنامه‌ریزی برای محقق شدن اهداف در نظر گرفته شده برای طرح‌های ماندگار در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: کمیته‌های خاصی برای پیگیری امور این طرح‌ها، در استانداری زنجان تشکیل شده است.

وی با اشاره به حذف برخی پروژه‌های ارائه شده توسط مسئولان استان زنجان از لیست طرح‌های نهایی مهر ماندگار اضافه کرد: این در حالی است که در آخرین ملاقات‌ها با قرار گرفتن این طرح‌ها در لیست موافقت شده بود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان اضافه کرد: طرح‌های حذف شده از استان زنجان در وزارتخانه‌های انجام شده است و باید توسط ارگان‌های زیر مجموعه وازرتخانه متبوع پیگیری شود.

همچنین استاندار زنجان در این جلسه گفت: طرح‌های ماندگار باید در اولویت ویژه مدیران استانی قرار گیرند تا در موعد مقرر به بهره‌برداری برسند.

محمد رئوفی‌نژاد اضافه کرد: روند امور اجرایی طرح‌های قرار گرفته در قالب طرح‌های ماندگار باید به صورت مستمر پیگیری و ارائه گزارش شود.

وی تاکید کرد طرح‌های انتخاب شده در قالب طرح‌های مهر ماندگار تاثیر فراوانی در توسعه و آبادانی استان زنجان دارد.

استاندار زنجان اولویت استان زنجان در تخصیص بودجه برای پروژه‌ها را در سال جاری، زمان بهره‌برداری و درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اجرا عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار پیگیری، جذب و اجرای دو طرح ورزشی ماهنشان و ایجرود شد و گفت: مسئولان باید نسبت به جذب اعتبار دو استخر یاد شده  اقدام کرده و پروژه‌ها را در موعد مقرر تکمیل کنند.

در ادامه این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی نظرات خود را هم نسبت به پروژه‌‌های قرار گرفته در قالب طرح‌های ماندگار اعلام و پیشنهادهای خود را ارائه دادند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول