اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار استان مرکزی:

عفاف ابزار جلوگیری از اشاعه ناهنجاری‌های اجتماعی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار استان مرکزی حفظ عفاف و حجاب را ابزار مناسبی برای جلوگیری از اشاعه ناهنجاری‌های اجتماعی دانست.

عفاف ابزار جلوگیری از اشاعه ناهنجاری‌های اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی ظهر امروز در نشست کارگروه زنان و خانواده استان مرکزی اظهار داشت: اشاعه ناهنجاری‌های اجتماعی از تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است که با حفظ عفاف و حجاب می‌توان بنیان خانواده را تحکیم بخشید و این نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی تصریح کرد: حفظ عفاف و حجاب سنگر اصلی مبارزه با جنگ نرم دشمنان که قصد فروپاشی خانواده را دارند، است که هم زنان و هم مردان باید به این مهم توجه ویژه داشته و در حفظ آن بکوشند.

معاون سیاسی استاندار مرکزی با بیان اینکه عفاف و حجاب تنها برای زنان نیست مردان نیز همچون زنان موظف به حفظ حجاب و عفاف هستند، خاطر نشان ساخت: لازمه امنیت و آرامش جامعه حفظ حجاب و عفاف است و با حفظ این دو عنصر ارزشمند است که جامعه در مسیر رشد و تعالی قرار می‌گیرد و از آلودگی‌ها مصون می‌ماند.

نصراللهی گفت: مقوله حجاب در همه ادیان الهی سفارش شده و دین اسلام بیش از سایر ادیان به این مهم پرداخته است.

وی اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب عفاف و حجاب زنان ایرانی الگویی برای زنان کشورهای اسلامی شده که زنان باید بیش از گذشته به حجاب و عفاف خود اهمیت دهند.

معاون سیاسی استاندار مرکزی حفظ حجاب را امری فطری در وجود زنان دانست و خاطر نشان کرد: خوشبختانه این امر فطری در سایه خوش فکری امام راحل به الگویی برجسته تبدیل شده است.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول