اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان

بهزیستی استان مرکزی در حوزه عفاف و حجاب رتبه دوم شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: در طرح ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه عفاف و حجاب سال 90 این نهاد موفق به کسب رتبه دوم شد.

بهزیستی استان مرکزی در حوزه عفاف و حجاب رتبه دوم شد

رضا ربیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی توسط گروه بازرسی عفاف و حجاب استان به اجرا درآمد که طی آن بهزیستی استان مرکزی بعد از سازمان‌ آموزش و پرورش موفق به کسب رتبه دوم استان در این بخش شد.

وی تصریح کرد: رعایت عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی اصلی بسیار مهم در موفقیت دستگاه‌ها است که باید تمامی دستگاه‌ها به آن توجه داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با تاکید بر اهمیت حجاب گفت: متاسفانه ریشه بسیاری از آسیب‌‌های اجتماعی به عدم رعایت حجاب و عفاف از سوی افراد برمی‌گردد و برای مقابله با آسیب‌ها حفظ حجاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ربیعی ادامه داد: اهمیت چشمگیر حجاب و پوشش اسلامی بر هیچ فردی پوشیده نیست و آیات و روایات متعددی وجود دارد که بر این امر مهم تاکید می‌کنند که همه دستگاه‌ها به نوعی می‌توانند با پشتیبانی‌های لازم زمینه را برای آموزش، ترویج و ارتقای فرهنگ حجاب و عفاف و تقویت آن فراهم کنند.

وی تاکید کرد: رعایت حجاب و عفاف پیامدهای مثبت فردی و اجتماعی فراوانی دارد که موجب رشد و ارتقای جامعه می‌شود.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول