اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

قانون عفاف و حجاب در کشور خاک می‌خورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه تویسرکان با تأکید بر لزوم برخورد با بدحجابی در جامعه گفت: قانون عفاف و حجاب در کشور ما خاک می‌خورد و گویا خبری در برخورد با بدحجابی نیست.

قانون عفاف و حجاب در کشور خاک می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی ارزنده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تویسرکان با اشاره به سالروز ولادت باسعادت حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: باید با دوری از گناه زمینه ظهور هر چه سریع‌تر حضرت مهدی(عج) را فراهم آوریم.

وی با اشاره به اینکه این روز به عنوان روز سرباز گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است، ادامه داد: این عزیزان و بزرگواران با وجودی که در بین جامعه و مردمان هستند ولی افراد آنها را نمی‌شناسند و با قدرت و قوت اسباب حفظ امنیت جامعه را فراهم می‌کنند.

امام جمعه تویسرکان ابراز داشت: امنیت و آسایش کنونی جامعه در سایه فعالیت کارکنان خدوم وزارت اطلاعات است و باید به این امر مهم توجه داشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روز عفاف و حجاب گفت: قانون عفاف و حجاب در کشور ما خاک می‌خورد و گویا اصلاً خبری از برخورد با بدحجابی نیست.

ارزنده ادامه داد: این در حالی است که در کشور ما همه کارها شدنی است برای مثال اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، سهمیه‌بندی بنزین، رعایت بستن کمربند ایمنی به خاطر خواستن در راه انجام آنها محقق شد اما در بحث عفاف و حجاب نتوانستند کاری کنند.

وی گفت: مثل اینکه در بحث حجاب و عفاف اصلاً نمی‌خواهند کاری بکنند و اگر کسی هم بخواهد امر به معروف کند نخستین کسی که محکوم می‌شود همان فردی است که حرف خدا را زده است.

امام جمعه تویسرکان در بخش پایانی سخنانش ابراز داشت: باید نسبت به رفع این مشکل در جامعه برنامه‌ریزی و اقدام لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول