اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه رمضان

سومین المپیاد قرآنی کانون‌های مساجد قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم از برگزاری سومین المپیاد قرآنی بخش خواهران کانون‌های مساجد استان قم در ماه رمضان خبر داد.

سومین المپیاد قرآنی کانون‌های مساجد قم برگزار می‌شود

سیده معصومه طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه 123 کانون فرهنگی و هنری خواهران در سطح استان قم فعال است، اظهار کرد: از این تعداد 30 کانون در روستاها بوده که فعال‌سازی آنها در اولویت قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی نخبگان روستایی از هجدهم تا 23 تیر گفت: پنج نفر از استان قم در این جشنواره حائز رتبه برتر شده‌اند که از این تعداد چهار نفر از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خواهران بوده‌اند.

مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم به برگزاری دوره آموزشی احکام ویژه دختران 9 ساله کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گفت: اختتامیه این دوره با حضور 400 نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم 16 تیر برگزار شد.

وی از برگزاری سومین المپیاد قرآنی خبر داد و افزود: این المپیاد در نیمه دوم ماه رمضان به منظور ارائه فعالیت‌های قرآنی در بخش خواهران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار می‌شود.

طباطبایی با اشاره به رشته‌های سومین المپیاد قرآنی گفت: حفظ یک جزء، پنج جز، 10 جزء، 15 جزء، حفظ کل، قرائت و تجوید از جمله رشته‌های سومین المپیاد قرآنی است.

وی خاطر نشان کرد: شبی با قرآن در قالب تلاوت قرآن حافظان و قاریان خانم دارای رتبه کشوری از جمله برنامه‌های سال گذشته این المپیاد بود که امیدواریم امسال هم بتوانیم این برنامه را برگزار کنیم.

مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم با بیان اینکه سومین المپیاد قرآنی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در دو مرحله برگزار می‌شود گفت: مرحله نخست این المپیاد در سطح کانون‌های فرهنگی و مساجد استان قم برگزار می‌شود که منتخبان این بخش در مرحله نهایی در سطح دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به استقبال پرشور اعضای کانون‌های فرهنگی  و هنری مساجد استان قم گفت: 35 نفر از بانوان شرکت‌کننده در المپیاد قرآنی در سال گذشته به مرحله نهایی راه پیدا کردند که از نفرات اول تا سوم آنها تجلیل شد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول