اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تجدید میثاقی دوباره

رزمندگان خراسانی شرکت کننده در عملیات‌های رمضان و کربلای یک گردهم می‌آیند

خبرگزاری فارس: مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج سپاه امام رضا (ع) گفت: رزمندگان خراسانی شرکت کننده در عملیات‌های رمضان و کربلای یک گردهم می‌آیند.

رزمندگان خراسانی شرکت کننده در عملیات‌های رمضان و کربلای یک گردهم می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از کنگره سرداران شهید خراسان، حسن امیری اظهار کرد: این همایش در آستانه ماه مبارک رمضان و در یادآوری رمضان گرم سال 61 با حضور رزمندگان خراسانی شرکت کننده در عملیات‌های کربلای یک و رمضان برگزار خواهد شد.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج سپاه امام رضا (ع) گفت: مانند همایش پیشین فاتحان خرمشهر، رزمندگان شرکت کننده در دو عملیات مذکور اعم از رزمندگان ارتشی، بسیجی، جهادگر، نیروهای انتظامی و پاسداران انقلاب اسلامی، برای شرکت در همایش ویژه رزمندگان شرکت‌ کننده در دو عملیات کربلای یک و رمضان، باید نام و نام‌خانوادگی و نام یگان خدمتی که از طریق آن در عملیات شرکت داشته‌اند را به وسیله پیامک به سامانه پیام کوتاه 3000765444 ارسال دارند.

وی افزود: دعوت رزمندگان برای شرکت در همایش یاد شده و نیز تاریخ و ساعت برگزاری این همایش نیز از طریق سامانه پیام کوتاه صورت خواهد گرفت.

در این مراسم علاوه بر سخنرانی یکی از فرماندهان دفاع مقدس درباره نقش خراسان در عملیات‌های رمضان و کربلای یک، تعدادی از رزمندگان و جانبازان خراسانی شرکت کننده در عملیات‌های یاد ‌شده به ذکر خاطرات مربوط به این حماسه‌های تاریخی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول