اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

قیمت مصوب شیر در ماه رمضان 750 تومان اعلام شد

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در سطح ملی مقرر شد در ماه مبارک رمضان شیر تولید شده از دامداری‌ها 630 تومان خرید و 750 تومان برای مصرف عمومی عرضه شود.

قیمت مصوب شیر در ماه رمضان 750 تومان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار اردبیل اظهار داشت: تلاش‌های انجام یافته در خصوص فرآورده‌های لبنی و شیر مصرفی خانوارها در این ایام جدی است و قیمت‌های ارائه شده به طور قطع اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه توزیع مرغ 47 هزار ریالی باید با نظارت دقیق بر بازار و با مدیریت صحیح استمرار داشته باشد،افزود: افزایش قیمت‌هایی که در سطح ملی صورت گرفته باید به شکل مناسب و اصولی به مردم اطلاع‌رسانی شود و در این زمینه باید از افزایش خودسرانه و سود‌جویانه قیمت سایر اقلام مصرفی جلوگیری شود.

فرماندار اردبیل تحریم‌‌های اقتصادی دشمن بر علیه ملت ایران را یادآور شد و ابراز داشت: دشمنان در 33 سال گذشته با تحریم‌های خصمانه خود در صدد تضعیف ارزش‌ها، اعتقادات و عزم ناگسستنی ملت دشمن‌شناس ما برآمدند، اما همه شیطنت‌های نظام سلطه در سایه وحدت ملی، صبوری و استقامت مردم با توسل به مبانی آسمانی و تبعیت از رهنمود‌های مقام معظم رهبری محکوم به شکست و رسوایی استکبار شده است.

اکبری ضرورت نظارت مراجع قانونی در ارزیابی آخرین وضعیت قیمت کالاها را مهم ارزیابی و گفت: روزانه 35 تن گوشت مرغ به نرخ مصوب 47 هزار ریال از روز شنبه در 35 نقطه شهر اردبیل قابل توزیع است که در این راستا تلاش می‌شود طرح توزیع مرغ تا تعدیل قیمت مصوب و افزایش عرضه آن در مناطق مختلف شهری استمرار داشته و در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه در آستانه ماه رمضان نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و مایحتاج مردم برپا خواهد شد، تصریح کرد: با سیاست‌های ابلاغی و برنامه‌ریزی شده وزارت صنعت، معدن و تجارت تلاش خواهد شد در راستای ساماندهی شبکه توزیع و با هدف تامین اقلام مصرفی و کالاهای مورد نیاز خانوارها در ماه ضیافت الهی غرفه‌های اقلام مصرفی مردم با قیمت‌های مصوب به ویژه مواد پروتئینی، فرآورده‌های لبنی، برنج ایرانی و خارجی، قند و شکر و روغن نباتی در پنج روز مانده به ماه مبارک رمضان در اختیار مردم قرار ‌گیرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول