اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار گلستان خبر داد

تغییر ساعت کاری ادارات گلستان در ماه رمضان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان از تغییر ساعت کاری ادارات گلستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

تغییر ساعت کاری ادارات گلستان در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، عبدالرضا دادبود در نخستین جلسه ستاد مدیریت مصرف انرژی برق استان با حضور اعضای ستاد عالی مدیریت مصرف انرژی برق استان توجه به مدیریت مصرف بهینه برق را در تمام سطوح ضروری دانست و با توجه به روند افزایش مصرف برق در بعضی از ادارات کل، از اعضای ستاد مدیریت مصرف استان خواست تا با تصویب موارد لازم در این جلسه به موضوع کاهش مصرف توجه و کمک کنند.

وی از جمله وظایف این ستاد را تصمیم‎گیری‎های کلان بخش مدیریت مصرف انرژی برق دانست و با پاسخگویی به سوالات و موارد مطرح شده مدنظر اعضا اظهار داشت: این ستاد از سال‎های قبل تشکیل شده و فعالیت می‎کرده است که در سال قبل به خاطر طرح هدفمندی یارانه‎ها فعالیت آن کمرنگ‎تر شد و امسال با تاکیدات استاندار، فعالیت‎های آن شدت داده شده است.

معاون عمرانی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: هدف تشکیل این ستاد کنترل بیشتر مصرف در تابستان است و امید است که بتوانیم فعالیت آن را در راستای ستاد انرژی برای سایر بخش‎ها نیز در طول سال ادامه دهیم.

دادبود با تاکید بر اینکه از ظرفیت صدا و سیما استفاده بیشتری شود اذعان کرد: شرکت توزیع نیروی برق با برگزاری جلسات مشترک با صدا و سیما به تولید برنامه‎های بیشتر بپردازد.

وی افزود: در این راستا تمام دستگاه‎های اجرایی استان در خصوص اجرای برنامه‎های بهینه‎سازی مصرف برق ملزم به همکاری با شرکت توزیع نیروی برق استان هستند و اداراتی که در این موضوع تاثیرگذار هستند در جلسه آینده ستاد برای هم‌فکری دعوت شوند.

معاون عمرانی استاندار گلستان از شوراهای اسلامی و مدیریت شرکت توزیع نیروی برق خواست که در خصوص مشکلات شهرستان‎های گرمسیری و عدم مصرف بی‎رویه و غیرمنطقی پیگیری کرده و راهکارهای لازم در این خصوص اندیشیده شود.

به گفته دادبود همچنین فرمانداری‎ها مکلف شدند با همکاری مدیریت‎های توزیع نیروی برق، جلسات ستاد مدیریت مصرف برق شهرستان‎ها به طور فعال برگزار و ادارات را ملزم به همکاری و اعمال راهکارهای مدیریت مصرف بهینه برق کنند و فعالیت‎ها و راهکارهایی که ادارات موظف هستند رعایت کنند به ویژه تنظیم سیستم سرمایشی در جلسات تصویب و اجرا شود.

معاون عمرانی استاندار گلستان در خاتمه با بیان اینکه تغییر ساعت ادارات از ماه مبارک رمضان انجام می‎پذیرد، از شرکت‎های پیمانکاری دست‎اندرکار بهینه‎سازی خواست تا با همکاری صدا و سیمای مرکز گلستان، سیستم‎ها و ابزارهای تاثیرگذار خود را معرفی کنند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول