اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت آبادان خبر داد

اجرای طرح تشدید بازرسی بازار آبادان در ماه رمضان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت آبادان از اجرای طرح تشدید بازرسی بر بازار این منطقه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

اجرای طرح تشدید بازرسی بازار آبادان در ماه رمضان

مرتضی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم باید در راستای تأمین بهداشت و امنیت غذایی شهروندان تلاش بیشتری صورت گیرد و این امر تنها با تعامل مردم امکانپذیر است.

وی افزود: در این زمینه مرکز بهداشت آبادان برنامه‌های ویژه نظارتی بر بازار شهرستان را در دستور کار قرار داده است و در دو نوبت صبح و بعدازظهر کار بازرسی بهداشتی را در صنوف مختلف اجرایی می‌کند.

رئیس مرکز بهداشت آبادان در خصوص برنامه‌های مرکز در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: طرح تشدید بازرسان بهداشت در ابتدای ماه رمضان برای مبارزه با عرضه مواد خوراکی غیربهداشتی در شهرستان آبادان اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: اماکن عرضه مواد خوراکی که در ماه رمضان بیشتر مورد استقبال روزه‌داران قرار می‌گیرند شامل شیرینی‌فروشی‌ها، رستوران‌ها و عرضه گوشت و مرغ؛ زیر نظر شدید بازرسان بهداشت قرار گرفته و در صورت تخلف به سرعت پلمپ می‌شوند.

جعفری همچنین عنوان کرد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را به بازرسان بهداشتی این مرکز در سطح شهر و یا مرکز بهداشت اطلاع داده و با این تعامل زمینه‌های همکاری در راستای ارتقای سطح بهداشتی بازار منطقه را فراهم کنند.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم در ماه رمضان امسال نیز چون سال‌های گذشته بیش از پیش شاهد تعامل مضاعف اصناف مختلف، بازاریان و شهروندان در ارتقای روند بهداشتی و غذایی در منطقه باشیم.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول