اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور توسعه بسیج صورت گرفت

برگزاری دوره آموزش مقدماتی بسیج در حوزه علمیه اهل‌ سنت زاهدان

خبرگزاری فارس: به منظور آمادگی، جذب و توسعه بسیج، دوره آموزش مقدماتی بسیج ویژه طلاب اهل سنت در حوزه علمیه اهل سنت طوبی زاهدان برگزار شد.

برگزاری دوره آموزش مقدماتی بسیج در حوزه علمیه اهل‌ سنت زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان در این دوره آموزشی ضمن برشمردن فضیلت ماه شعبان که مختص به نبی مکرم اسلام(ص) است به عبادات و اعمال مختص این ماه اشاره کرد و اظهار داشت: طلاب باید قدر این ماه را بیشتر بدانند و خودشان را آماده برای مهمانی خداوند در ماه رمضان کنند.

حجت‌الاسلام برهان باقری به نقش بسیج در پشتیبانی و پاسداری از نظام مقدس انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز به برکت بسیج مردمی، نظام اسلامی با اقتدار و با خلوص نیت کامل در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده است.

وی بیان کرد: طلاب باید با بصیرت دینی، آگاهی سیاسی و معرفت دینی خویش در برابر توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان که مهم‌ترین آن جنگ نرم است ایستادگی و مبارزه کنند و با اتحاد بین هم، خاری بر چشم دشمنان این مرز و بوم باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان به خدمات نظام به حوزه‌های علمیه اهل سنت اشاره و گفت: بعد از انقلاب حوزه‌های علمیه اهل سنت افزایش چشمگیری داشته و این از برکات نظام اسلامی است.

عباسعلی میری بنجار جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان نیز در ادامه به بیان نقش و ساختار و اهداف بسیج و تشکیل بسیج ده‌ها میلیونی بنا به دستور مقام عظمای ولایت اشاره و طلاب را با برنامه‌های بسیج آشنا کرد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده ساختار بسیج طلاب، تشکیل شورای مشورتی و کانون تفکر را از برنامه‌های بسیج طلاب در سال‌جاری عنوان کرد.

در این کلاس‌ها، طلاب با مباحث سلاح‌شناسی، امداد و نجات، پدافند غیرعامل و عملیات روانی آشنا شدند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول