اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

استان زنجان نسبت به ظرفیت‌های خود رشد نکرده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: استان زنجان نسبت به ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و توانایی‌های که دارد، رشد نکرده است.

استان زنجان نسبت به ظرفیت‌های خود رشد نکرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در دیدار شهرداران استان زنجان با وی، اظهار کرد: اگر چه همه دست اندرکاران، مسئولان و نمایندگان استان زنجان در چند سال گذشته فعالیت‌های مطلوبی را انجام داده‌اند اما هنوز این استان در حد انتظار پیشرفت نکرده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان بر اساس ظرفیت‌های خود رشد نکرده است، تصریح کرد: همه مسئولان گذشته استان تلاش خود را به منظور توسعه استان به کار گرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان یادآور شد: استان زنجان هنوز بکر باقی مانده و شناخته نشده است.

وی ادامه داد: از زمان جدایی قزوین از استان زنجان به عنوان قطب صنعتی این استان راه جدید و سختی برای زنجان برای جبران عقب‌ماندگی‌ها ایجاد شده است.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: در طول تاریخ استان زنجان هم به این استان ظلم شده و هم ناخواسته این استان زیر بار ظلم رفته است.

وی با بیان اینکه خدمات و زحمات گذشتگان را زیر سئوال نمی‌برم، خاطرنشان کرد: کارهای بزرگی در استان زنجان انجام شده اما راه طی نشده زیادی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به مشکلات پیش روی شهرداری‌ها یادآور شد: با مشکلات ساختاری و درآمدزائی شهرداری‌ها آشنا هستم.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول