اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان خبر داد

اجرای طرح مشاوره محله محور در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان گفت: اجرای طرح مشاوره محله محور از برنامه‌های نیروی انتظامی در سال جاری است.

اجرای طرح مشاوره محله محور در استان زنجان

وجیه‌الله موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: طرح مشاوره محله محور از برنامه‌های نیروی انتظامی در سال جاری است که در ایام تابستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح مشاوران نیروی انتظامی به صورت چرخشی در محلات مختلف استان حضور می‌یابند، افزود: رسیدگی به مشکلات مختلف مردم از برنامه‌های مشاوران محسوب می‌شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ارائه مشاوره‌های لازم به مردم مناطق مختلف از اهداف اجرای این طرح است، خاطرنشان کرد:‌ ارائه مشاوره در زمینه‌های علمی، فرهنگی، حقوقی و نظام وظیفه از دیگر اهداف اجرای این طرح محسوب می‌شود.

وی بر ضرورت آگاهی‌بخشی به مردم در زمینه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: اطلاع‌رسانی‌های مختلف به مردم در زمینه‌های مورد نیاز آنان می‌شود.

موسوی با اشاره به ضرورت نیاز روزافزون به افزایش ارتباط صمیمانه و همدلی پلیس و مردم تصریح کرد: برخورد تخصصی، علمی روانی و اجتماعی پلیس با جرائم به جای برخورد یک بعدی و تهدید محوری از اهداف پلیس محسوب می‌شود.

وی تاثیر و نقش اختلالات روانی و شخصیتی در بروز جرائم و انحرافات و پیشگیری از بروز جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی را مهم ارزیابی کرد و گفت: با اجرای مشاوره‌های محله محور پلیس از نزدیک با مشکلات مردم آشنا می‌شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان ایجاد رابطه نزدیک و صمیمی همراه با اعتماد بین مردم و پلیس و شناسایی ریشه‌ها و زمینه‌های بروز رفتارهای ناهنجار و بزهکارانه را اهداف مراکز مشاوره در نیروی انتظامی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه کاهش مشکلات مردم و حل معضلات در زمان تنش و استرس از دیگر اهداف نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلف مشاوره‌ای از سوی نیروی انتظامی در استان زنجان برگزار می‌شود.

موسوی از برقراری انتظامی، ترافیکی و امنیتی اردوهای هجرت سه در زنجان خبر داد و افزود: نیروی انتظامی در اجرای طرح هجرت سه همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های پیوسته در استان زنجان در تابستان تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها در زمینه معضلات و آسیب‌های اجتماعی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه در مجامع مختلف استان زنجان برگزار می‌شود، یادآور شد:‌ برگزاری نمایشگاه‌های اطلاع‌رسانی از برنامه‌های نیروی انتظامی در سال جاری است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول