اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور امام جمعه و استاندار زنجان

50 فعال فرهنگی و دینی استان زنجان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: با حضور آیت‌الله شیخ علی خاتمی امام جمعه و محمد رئوفی‌نژاد، استاندار زنجان از 50 فعال فرهنگی و دینی استان زنجان تجلیل به عمل آمد.

50 فعال فرهنگی و دینی استان زنجان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، دوشنبه شب فعالان حوزه فرهنگی و دینی استان زنجان در همایشی تجلیل شدند.

گفتنی است در این مراسم از حجت‌الاسلام شیخ محمدتقی خاتمی به دلیل پنج دهه فعالیت صادقانه در زمینه دینی و فرهنگی تقدیر شد.

همچنین در این مراسم از خدمات پنج دهه‌ای حاج شیخ ابراهیم محمدی‌اصل به عنوان تربیت‌کننده شاگردان برجسته ملی و کشوری، حاج شیخ ابوالفضل سلیمی به دلیل ارائه خدمات صادقانه در مراکز علمی و مساجد زنجان و حاج شیخ نصرت فاتحی‌نژاد به دلیل فعالیت فرهنگی در حوزه‌های علمیه استان زنجان تقدیر شد.

در این مراسم حاج شیخ قربانعلی مصطفوی به دلیل استفاه از شیوه‌های نوین در امر تبلیغ دین، سردار یحیی شرفی، فرمانده نیروی انتظامی به دلیل مشارکت در فرهنگ عاشورایی و سید زین‌العابدین صفوی استاد حوزه و دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

همچنین از مهدی عباسی رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان به دلیل توسعه و تقویت فعالیت‌های فرهنگی، حجت‌الاسلام منصور فرجی به عنوان کارشناس ارشد تفسیر علوم قرآنی و مدیریت حوزه علمیه کاشان و خانواده قرآنی علی نوری تجلیل شد.

در این مراسم از حجت‌الاسلام علیرضا مهران‌فر به دلیل تالیفات مختلف در حوزه دین، سرهنگ محمد امیرخانی به عنوان خادم ستاد مردمی اعتکاف زنجان و فرمانده سپاه ناحیه زنجان و یوسف قاسمی به عنوان سفیر ایران در حج تمتع به عمل آمد.

همچنین حسن ترخوانه به دلیل 20 سال فعالیت فرهنگی و هنری، ذبیح‌الله بابایی به عنوان رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان، سعید ناصری دبیر ستاد اقامه نماز استان زنجان و هاشم ارشدی به عنوان واقف در این مراسم تجلیل شدند.

سید عزیز اسدی به عنوان پدر و برادر شهیدان اسدی، ابوالفضل طهماسبی معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، صمد عباسلو فعال فرهنگی و دینی، سید جعفر موسوی‌همپا سردبیر ماهنامه خبری – تحلیلی غواص، حسین خلیلی به دلیل فعالیت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین از حاتم معصومی به دلیل تهیه 400 برنامه در خصوص خانواده‌های شهدا و کاروان‌های راهیان نور، رمضان سلیمانی به عنوان فعال فرهنگی و قرآنی، منوچهر شعبانی عضو ستاد نماز جمعه شهرستان طارم، حمدالله مرادی مجری طرح‌های فراغت و یوسف محمدی به عنوان خانواده قرآنی تجلیل شد.

در این مراسم از انصاری به عنوان فعال فرهنگی و قرآنی، مهدی رسولی مداح اهل بیت عصمت و طهارت، اکرم علوی مدرس حوزه علمیه، سید جواد موسوی مداح اهل بیت(ع)، زهرا دین‌محمدی مدیر مجتمع قرآنی باقر العلوم، حجت‌الاسلام کاظم میکائیلو مولف چند کتاب، مصطفی عابدینی از فعالان فرهنگی و هنری، داود کاظمی به دلیل 14 سال فعالیت مستمر قرآنی و مریم خوئینی به عنوان سردبیر بخش محتوی سایت تبیان تجلیل شدند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول