اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جیرفت در جمع گروه‌های جهادی:

باید با تفکر بسیجی و حداقل امکانات بهترین خدمات را ارائه کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: باید با تفکر بسیجی و با حداقل امکانات بهترین خدمات را ارائه کرد و تاکنون ثابت شده در اردوهای جهادی عشق و اراده بر کمبودها فائق آمده است.

باید با تفکر بسیجی و حداقل امکانات بهترین خدمات را ارائه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، علی شهدادنژاد چهارشنبه شب در آیین افتتاح اردوهای جهادی دانشجویی گروه ثارالله با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: بعد از اینکه جهاد سازندگی در وزارت کشاورزی ادغام شد، این امر برای بسیاری از دلسوزان نظام یک دغدغه بود، چون زحمت‌های این سنگرسازان بی‌سنگر بر کسی پوشیده نبود.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل اینکه دانشگاه‌ها مأمنی برای فعالیت منافقان ضدانقلاب شد و در حقیقت یک معضل شده بودند و با تعطیلی این مراکز دانشجویان متعهد به نظام از این فرصت برای خدمت به مردم مناطق محروم استفاده کردند.

 شهدادنژاد تصریح کرد: دانشجویان با استفاده از این فرصت در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و با تخصص خود و عشقی که به نظام و انقلاب داشتند، اراده آهنینی شدند برای مقابله با بدخواهان نظام، که اثرات آن هنوز مشهود است.

وی با بیان اینکه در سال 79 به دستور مقام منیع ولایت دستور تشکیل جهاد سازندگی در دل سپاه صادر شد، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در مجموعه سپاه برای دو سازمان بسیج دانشجویی و بسیج سازندگی اساسنامه تصویب کرده است، شاید ما نتوانستیم از این فرصت استفاده کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: باید با تفکر بسیجی و با حداقل امکانات بهترین خدمات را  ارائه کرد و تاکنون ثابت شده در اردوهای جهادی عشق و اراده بر کمبودها فائق آمده است.

 شهدادنژاد بیان داشت: هدف اروهای جهادی خدمت به مردم است و هیچ قشری مانند دانشجویان نمی‌تواند، با این انگیزه این خدمات را با این گستره و به بهترین وجه به مردم ارائه دهد.

وی اذعان کرد: قشر دانشجو قشری بصیر است و پرچمدار انقلاب اسلامی که پیام انقلاب توسط همه این‌ افراد ساری و جاری می‌شود.

 شهدادنژاد با بیان اینکه شما در راهی قدم می‌گذارید که شهدای جهاد سازندگی رفتند، افزود: هر کاری که برای رضای الهی باشد، خیر و برکت پیدا می‌کند و ماندگار است.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول