اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علم‌الهدی:

بسیج پشت دشمنان انقلاب را به لرزه درمی‌آورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد گفت: تنها نیرویی که پشت دشمن را به لرزه درمی‌آورد، بسیج و نیروهای حزب‌اللهی هستند و در این میان، ایراد گرفتن از برنامه هسته‌ای ایران، تنها یک بهانه است.

بسیج پشت دشمنان انقلاب را به لرزه درمی‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در آغاز به‌ کار نمایشگاه بانکداری اسلامی مشهد که به همت موسسه مالی و اعتباری مهر برگزار شد، اظهار کرد: رشد اعتقادی و ایمانی باید در کنار رشد تجهیزات، در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه مشهد ادامه داد: بیش از 20 سال از پایان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران می‌گذرد و دشمن از جهات گوناگون تلاش دارد تا ایران اسلامی را به تسخیر خود در بیاورد، اما جرأت نزدیک شدن به ایران را ندارد.

علم‌الهدی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران، از پادگان و تجهیزات ایران هراسی ندارند و تنها نیرویی که پشت دشمن را به لرزه درمی‌آورد، بسیج و نیروهای حزب‌اللهی هستند و در این میان، ایراد گرفتن از برنامه هسته‌ای ایران، تنها یک بهانه است.

وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی، در سه جبهه امنیتی، فرهنگی و اقتصادی علیه ایران برنامه‌ریزی کرده‌اند و باید راه‌های مقابله با ترفندهای دشمنان در این سه عرصه را شناسایی کنیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول