اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین همایش دانش‌آموزان بسیجی مداح کشور

دانش‌آموز بسیجی مداح سیستان‌وبلوچستان رتبه برتر را کسب کرد

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سیستان‌وبلوچستان گفت: در نخستین همایش دانش‌آموزان بسیجی مداح کشور، دانش‌آموز بسیجی مداح از سیستان‌وبلوچستان رتبه برتر را کسب کرد.

دانش‌آموز بسیجی مداح سیستان‌وبلوچستان رتبه برتر را کسب کرد

یوسف ارجونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: به مناسبت سالروز ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (ع)، ویژه برنامه‌های جشن بزرگ نیمه شعبان با همت سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان برگزار می‌شود.

وی با تبریک عید بزرگ نیمه شعبان، سالروز ولادت با سعادت امام زمان (عج) افزود: در راستای هرچه با شکوه‌تر برگزارشدن برنامه‌های جشن بزرگ ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، ویژه برنامه‌های متنوعی از سوی سازمان بسیج مداحان استان در سراسر شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

مسئول بسیج مداحان سپاه سیستان‌وبلوچستان، اعزام مداحان بسیجی به شهرستان‌های زابل، ایرانشهر برای مداحی و مولودی خوانی، اجرای همخوانی و همسرایی گروه کوثر در برنامه‌های روز و شب میلاد، برگزاری گردهمایی مجمع‌الذاکرین، مشارکت با برخی از هیئت‌های مذهبی در راستای برگزاری جشن‌های روز و شب نیمه‌شعبان را از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اجرای این سازمان عنوان کرد.

* کسب رتبه برتر مداح سیستان‌وبلوچستان در کشور

ارجونی همچنین گفت: دانش‌آموز و مداح بسیجی "علی هدایتی‌فر" از سیستان‌وبلوچستان در بین دانش‌آموزان مداح بسیجی سراسر کشور مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

وی بیان کرد: دانش‌آموز و مداح بسیجی "علی هدایتی‌فر" از استان سیستان‌وبلوچستان در نخستین همایش دانش‌آموزان بسیجی مداح کشور که به مدت سه روز در شیراز برگزار شده بود جزو برگزیدگان این همایش شد و مورد تقدیر و تجلیل نیز قرار گرفت.

مسئول بسیج مداحان سپاه سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: این دانش‌آموز و مداح بسیجی استان در مسابقات استانی رتبه برتر را کسب کرده بود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول