اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه میامی:

بسیج سازندگی خلأ نبود جهاد سازندگی را پر کرد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: بسیج سازندگی با دستور مقام معظم رهبری توسط جوانان انقلابی و پرشور ایجاد شد و خلأ ناشی از نبود جهاد سازندگی را پر کرد.

بسیج سازندگی خلأ نبود جهاد سازندگی را پر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، غلام‏رضا فلاحتی پیش‌ازظهر امروز جمعه در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 که در میامی برگزار شد، اظهار داشت: جهاد سازندگی در ابتدای انقلاب برای آبادانی و سازندگی کشور تاسیس شد اما بعد از ادغام آن به جهاد کشاورزی خلأ وجودش احساس شد.

وی با بیان اینکه اردوهای طرح هجرت بستری برای ترویج فرهنگ جهاد، ایثار، آبادانی و بازسازی کشور است، افزود: در این اردوها با استفاده از فرهنگ جهادی و انقلابی، مسیر سازندگی انقلاب پیموده می‏‌شود.

فلاحتی با اشاره به اوضاع کشور از نظر آبادانی در ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی، به تلاش دشمنان برای تحریم ایران اشاره کرد و گفت: اگر در دهه‏‌های گذشته با جنگ سخت و نظامی روبه‌رو بودیم، امروزه با جنگ فرهنگی و اقتصادی روبه‌رو هستیم.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان میامی تأکید کرد: ما باید فعالیت‏‌های خودمان را در این عرصه‏‌ها پررنگ کنیم تا در چشم‌انداز توسعه سال 1404 در خاورمیانه با تکیه بر همین جوانان پرشور، انقلابی و مومن قدرت اول اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خاورمیانه باشیم.

همچنین یعقوب احمدی مسئول بسیج سازندگی سپاه میامی گفت: اردوهای طرح هجرت 3 در 25 مدرسه منطقه میامی و 16 مدرسه بیارجمند با حضور 100 نفر از دانش‏‌آموزان عضو حلقه‏‌های صالحین برگزار می‏‌شود و دانش‌آموزان علاوه بر زیباسازی، مرمت و بهسازی مدارس از مباحث تربیتی اساتید استفاده می‏‌کنند.

طرح هجرت 3 بسیج دانش‏‌آموزی میامی با حضور فرماندار، ریاست آموزش و پرورش، جانشین فرماندهی سپاه، مسئولان محلی و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این طرح در سالن اجتماعات دبیرستان شبانه‏‌روزی معلم آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول